Furnizorul de soluții de Business Process Outsourcing (BPO) își propune să-și continue expansiunea și dezvoltarea centrelor sale de contact, cu accent pe facilitățile din Târgu Jiu.
Computer Generated Solutions (CGS) România demarează o campanie de recrutare prin care vrea să atragă circa 100 de noi angajați pentru biroul din Târgu Jiu, până la finalul anului. În acest moment, în acest hub activează 300 de oameni. Doar o mică parte lucrează în sistem remote, întrucât cei mai mulți au optat pentru activitatea de la birou.
Noii recruți se vor implica în proiecte similare cu cele desfășurate în celelalte centre CGS România, precum servicii de suport pentru clienți, asistență tehnică, vânzări, colectare sau activități de backoffice. Centrul din Târgu Jiu oferă servicii în limba română pentru mai mulți clienți locali.
- Ce nu știi despre traduceri
- Jumătate dintre funcţionarii publici din România nu ştiu ce servicii online oferă instituţia în care lucrează
- De la știința cifrelor la mânuirea penelului: Emil Bituleanu, ex-director general la Libra Internet Bank, a lansat o carte autobiografică
Compania americană CGS este prezentă pe piața din România din 2006 și furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, prin centrele de suport din București, Brașov, Sibiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc, Constanța și Galați. Cei circa 4.000 de angajați interacționează cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și din alte țări europene, dar și din SUA sau Canada.