Compania specializată în technology & business consulting DIGITALL vrea să angajeze 100 de oameni în România, până la finalul lui 2022

DIGITALL are planuri ambițioase de dezvoltare în România, ca un pas important în strategia sa de expansiune globală.

Compania caută să angajeze consultanți, developeri și alte talente din IT, și țintește o creștere cu peste 100 de experți a echipei din România, până la finalul lui 2022. DIGITALL operează la nivel global și are peste 1.400 de angajați și 27 de birouri în 12 țări din Europa și America de Nord. Pe lângă consolidarea unui portofoliu competitiv, a stabilit relații cu parteneri strategici din domeniul tehnologic. Printre ei se numără Salesforce, Microsoft, IBM, SAP, Oracle, Cisco, Snowflake sau Zuora.

În România, fosta companie Bulpros a deschis biroul la Craiova în 2019 și a pus bazele unei echipe de circa 20 de experți IT certificați în tehnologii ca .Net, Java, C++, PHP, JavaScript, Python, Angular, React, SQL și Oracle.

După fuziunea a două companii, Bulpros și ec4u, entitatea nou-înființată, DIGITALL, și-a stabilit obiectivul strategic de a se extinde în continuare pe piața românească, pentru a-și deservi clienții și partenerii. România a fost aleasă fiindcă este una dintre piețele IT cu cea mai rapidă creștere din Europa Centrală și de Est.

Servicii și produse pentru transformarea digitală și experiență în cloud

DIGITALL oferă companiilor cea mai nouă expertiză pentru transformare digitală și experiență în cloud, utilizând tehnologii ale partenerilor și propriile soluții inovatoare. Potrivit conducerii companiei, perioada volatilă a ultimilor doi ani a produs necesitatea unei schimbări totale cu privire la experiența clienților și transformarea prin puterea inteligenței artificiale (IA).

“Familiarizarea cu dispozitivele IoT  (Internet of Things) și utilizarea lor, ca și mobilitatea datelor, reprezintă pentru DIGITALL factori importanți în procesul de susținere a companiilor și a modului în care ele se dezvoltă. Securitatea și conformitatea sistemelor informaționale reprezintă noi provocări pentru companii, când vine vorba de protejarea proactivă a persoanelor și a datelor. DIGITALL oferă un portofoliu de produse, soluții, operațiuni și servicii de asistență, precum și expertiză de consultanță, pentru a-și ajuta clienții să facă față acestor provocări”.

Echipele DIGITALL aduc expertiză în telecomunicații și utilități, servicii financiare și asigurări, software și tehnologie, retail, logistică, bunuri de larg consum, modă și produse de lux, automobile, producție și construcții, medicină și biologie, logistică și transport.

Compania caută talente în România

DIGITALL își propune să-și crească echipa locală cu peste 100 de experți, până la sfârșitul anului viitor, și are planuri de extindere și în anii următori. În acest moment, are posturi disponibile pentru developeri, consultanți tehnici, consultanți ERP/ CRM și ingineri QA Automation. Viitorii angajați pot lucra din biroul din Craiova sau remote, din orice oraș din România.

“Craiova este un oraș plin de tinere talente din domeniul IT pentru că aici se află Facultățile de Automatică, Calculatoare și Electronică, dar și Matematică și Informatică, de la Universitatea din Craiova. Acest lucru ne conferă mijloacele necesare pe baza cărora să putem contura si dezvolta echipa în concordanță cu valorile companiei noastre”, explică Alin Dobre, director DIGITALL România.

DIGITALL promite un pachet salarial competitiv, ce include diverse beneficii, flexibilitate, cu posibilitatea de lucru remote, și dezvoltare profesională. În ultimii ani, a obținut mai multe premii și distincții, precum Top Family Friendly-Employer, Top Training Conditions and Opportunities for Young Talents și Great Place to Work. Promovează conceptul de diversitate la locul de muncă prin campanii ca “Welcome Back to Work”, o inițiativă dedicată mamelor care vor să-și continue cariera după concediul de maternitate.

Oportunitățile de carieră oferite de DIGITALL pot fi găsite aici.

Articolul anterior

Analiză: Principala provocare a companiilor, în 2022 - găsirea de metode noi de motivare, atragere și retenție a oamenilor-cheie

Articolul următor

Cadourile de Crăciun - între tradiție și fiscalitate

Articole din aceeași categorie
Total
4
Share