Comunicarea este atuul angajatorilor de succes în noua normalitate

Pandemia, la fel ca orice mare criză, este testul angajatorilor puternici, iar ultimele luni au forțat afacerile să iasă din zona lor de confort și să se adapteze pe toate planurile noii normalități.

(P) Comunicarea transparentă și clară a devenit rapid piatra de temelie a companiilor progresiste, care au înțeles că atât clienții, cât și potențialii și actualii angajați, merită tratați cu responsabilitate și asumare. Într-o perioadă de criză, este vital ca discuția să fie deschisă și întrebările să primească răspuns, pentru că tăcerea generează lipsa încrederii în companie, la nivel de imagine de brand sau de angajator.

Acum, mai mult ca oricând, imaginea de angajator se erijează într-un factor diferențiator, de aceea este important ca pe ordinea de zi să se regăsească comunicarea atât pe plan intern, adresată angajaților, cât și pe plan extern, orientată către candidați. Chiar dacă, în noile planuri de afaceri, recrutarea a fost sistată sau proporțiile ei au fost diminuate, angajatorii de succes sunt cei care rămân alături de candidați și le oferă informații deschise despre activitatea companiei și managementul situației actuale. 

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Unul dintre cele mai încercate departamente din timpul pandemiei a fost și este în continuare cel al resurselor umane. Reprezentanții HR sunt cei care au găsit rapid soluții pentru eficientizarea proceselor de lucru și asigurarea unei bune cooperări între departamente, astfel încât efortul adaptării la noua normalitate să se traducă în rezultate și productivitate. Tocmai aceste rezultate sunt cele care fac diferența și aduc un avantaj angajatorilor, dacă sunt comunicate. 

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Mai mult, cererea și oferta forței de muncă aduc în prim-plan schimbări ale status quo-ului și vin la pachet cu noi perspective atât pentru angajatori, cât și pentru candidați. Tocmai de aceea, cv30 este aliatul ideal în comunicarea imaginii de angajator, a culturii companiei și a oportunităților de carieră. Cu o experiență de peste opt ani în comunicarea imaginii de angajator a marilor companii, serviciile cv30 se adresează tuturor angajatorilor care își doresc o voce puternică pe piață și care vor să fie alături de viitorii angajați.

Pentru că fiecare angajator este diferit, comunicarea este personalizată printr-un mix online-offline, ce asigură rezultate optime. Echipa cv30 are în portofoliu numeroase proiecte și campanii de succes, printre care profilul online de angajator, Students’ Kit, social media employer branding, evenimente de carieră online și offline etc. 

În toamna fiecărui an, echipele cv30 ajung la 50.000 de studenți, prin campania Students’ Kit, campanie care a devenit un brand de sine stătător, cunoscut și apreciat de studenții din toată țara. Ediția de anul acesta a workbook-ului cv30, agenda universitară distribuită în cadrul campaniei Students’ Kit, este dedicată celor care au curajul să privească încrezători in viitor, tema ediției fiind pe măsură: Echipa viitorului: libertatea de a fi tu și de a alege oamenii potriviți pentru tine, alături de care lucrezi cu plăcere.

Pentru asigurarea unei bune desfășurări a campaniei, echipa cv30 a luat o serie de măsuri de prevenție, precum limitarea interacțiunii dintre team leaderii cv30 și studenți prin sistemul de înscriere și validare online; echipamente corespunzătoare pentru promoterii cv30 (măști, mănuși, dezinfectant); self-service: studenții își vor ridica singuri kit-urile cu workbook-uri, sub supervizarea colegilor din teren.

Workbook-ul cv30 îți oferă șansa să fii alături de studenții la început de carieră și să le prezinți echipa, mediul de lucru, precum și oportunitățile din compania ta, într-un cadru controlat și printr-o abordare fresh.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share