Constantin Bratu, noul director general al Green Resources Management, parte din grupul de reciclare Green Group

Green Resources Management, organizație care implementează răspunderea extinsă a producătorilor pentru deșeurile de ambalaje (OIREP), parte din grupul de reciclare Green Group, l-a numit pe Constantin Bratu în postul de director general, din 1 octombrie.

Constantin Bratu vine cu 16 de ani de experiență în posturi de senior și top management la unii dintre cei mai importanți jucători din industria FMCG din România, printre care Coca-Cola, British American Tabacco și Asociația Berarii României. Experiența sa alături de producători, în poziții strategice, gândirea tactică și competențele în comunicare, formarea educațională în business management și finanțe, reprezintă atuurile sale pentru a coordona evoluția companiei într-o nouă etapă de dezvoltare, transmite conducerea companiei.

Printre realizările sale profesionale se numără coordonarea mai multor proiecte de echitate fiscală, cu impact major în industriile băuturilor răcoritoare, a berii și tutunului, și implementarea de proiecte ce au crescut nivelul de sustenabilitate al companiilor pe care le-a reprezentat. Constantin Bratu deține și un Executive MBA la ASEBUSS Kennesaw University.

Misiunea lui va fi să definească o nouă direcție strategică a companiei, centrată pe deschiderea și apropierea de clienți, consolidarea unor noi parteneriate și implementarea unui mix de servicii unic pe piață. Va coordona alinierea completă la valorile de sustenabilitate ale grupului european de reciclare Green Group, din care face parte Green Resources Management, și crearea de sinergii cu celelalte companii din grup.

Constantin Bratu a preluat mandatul de la Adin Ionescu. Acesta va rămâne alături de companie, în următoarele luni, pentru a asigura o tranziție facilă și pentru a ajuta în procesul de adaptare al companiei la noile schimbări.

DESPRE GREEN RESOURCES MANAGEMENT

Este o organizație ce implementează răspunderea extinsă a producătorilor pentru deșeurile de ambalaje (OIREP). Este un joint venture între Heineken și Green Group, cel mai mare grup integrat de reciclare din  sud-estul Europei și un important jucător în economia circulară. Oferă un mix de servicii de mediu – raportare, consultanță, calcul amprentă de CO2, campanii de conștientizare – și are un portofoliu reprezentativ de clienți, din toate  industriile cu responsabilități privind ambalajele.

Articolul anterior

Conducerea celor două divizii locale ale Danone, reunită sub un management comun

Articolul următor

SII România își mută birourile în clădirea One Cotroceni Park

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share