Cum să devii CEO în două zile: studenții din România, pe podium la P&G CEO Challenge 2020

25 de finalişti, aleşi dintre cei 370 de participanţi din ţări din Europa de Sud-Est, au participat la competiţia globală CEO Challenge 2020, organizată la Atena, în 27 şi 28 februarie.

Competiţia, ajunsă la a cincea ediţie, îşi propune să testeze capacitatea participanţilor de a realiza o strategie de afaceri care să rezolve o problemă cu care se poate confrunta o companie în viaţa reală. Echipa câştigătoare, formată din studenţi sârbi, a impresionat juriul format din manageri P&G şi va reprezenta Europa de Sud-Est în următoarea etapă a competiţiei, în Germania, în aprilie. Echipa formată din cei trei studenţi români s-a situat pe locul al doilea.

Studenţii au lucrat în echipe formate din trei membri şi au avut posibilitea de a-şi alege coechipierii, pentru a rezolva un caz real de afaceri, sub îndrumarea managerilor P&G. Cei 25 de studenţi au devenit CEO pentru două zile şi au avut misiunea de a realiza o strategie de afaceri câştigătoare pentru unul dintre brandurile renumite ale P&G, Pantene.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Prin acest program, studenţii au putut să experimenteze şi să-şi demonstreze ingeniozitatea şi inteligenţa în afara universităţilor la care studiază şi şi-au arătat capacităţile şi gândirea critică pentru rezolvarea unui scenariu de afaceri. Pe baza acestui exerciţiu, și-au pus în practică perspectiva antreprenorială şi şi-au prezentat atât abilităţile soft, cât şi pe cele tehnice, pentru a excela şi a intra în următoarea rundă.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

CEO Challenge a fost lansat în Europa de Sud-Est în 2016, timp în care au participat în competiţie 160 de studenţi din diferite ţări, cu experienţe şi culturi diferite. Mulţi dintre participanţi fac acum parte din echipa P&G. P&G are în portofoliu mărci precum Always, Ambi Pur, Ariel, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene și Tide, și derulează operaţiuni în circa 70 de ţări.

Articolul anterior

Timișoara: Peste 3.000 de oportunități de carieră, la cel mai mare târg de joburi din Banat, în martie

Articolul următor

Aproape 60 la sută dintre angajații și 45 la sută dintre managerii Allianz-Țiriac sunt femei

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share