Lanțul de restaurante Zing Burger intenționează să creeze o rețea de franciză, care să ajungă și în țările din jurul Ungariei. Eszter Csanda și Ádám Susánszky, cei doi tineri care au lansat conceptul Zing Burger, în 2013, caută parteneri de afaceri și în România.
Proprietarii We Love Beef Kft. se află în faza de definitivare a termenilor de colaborare cu viitorii francizați și speră să deschidă primul restaurant în acest sistem până la sfârșitul anului, anunță Budapest Business Journal. Viziunea lor pe termen lung este aceea de a crea un brand european, cunoscut și în afara Ungariei. Principalele lor ținte sunt România, Polonia, Austria și Croația.
Compania a fost lansată în 2013, de Eszter Csanda și Ádám Susánszky. La acea vreme, ei vindeau 200 de hamburgeri, zilnic, dintr-un minivan. Zing deține astăzi patru restaurante, două food trucks și o unitate permanentă în Budapesta, în Street Food Karaván de pe Kazinczy utca. În 2016, compania avea venituri de 600 milioane HUF (circa 1,94 milioane de euro).
Taxa de franciză Zing va fi stabilită la șase la sută, iar proprietarii promit o randament de 30 la sută în primul an și o producție de 50 la sută în al doilea an. Ei preferă parteneri care intenționează să deschidă mai mult de un restaurant. „În conceptul de franciză Zing, noi stabilim cea mai mare parte a elementelor de design și calitate, și punem un accent deosebit pe ingredientele folosite. Totuși, le oferim partenerilor noștri libertate în ceea ce privește portofoliul de băuturi și designul interior, precum și strategia locală de marketing. Intenția noastră este ca taxa de intrare în acest business să fie cât mai mică”, declară Ádám Susánszky.
Zing Burger se definește ca un lanț de restaurante casual, o industrie care s-a extins cu zece la sută, în SUA, în ultimii cinci ani. Principalul avantaj al unor astfel de restaurante, spun cei de la Zing, este că ele se adaptează la stilul de viață urban, care este dinamic, dar oferă mâncare proaspătă, fără aditivi.