Compania globală de inovație în tehnologie, cu sedii în România, SUA și Australia, ocupă poziția 612 în clasamentul celor 1.000 de companii europene cu cea mai rapidă creștere, după ce şi-a mărit veniturile cu 165 la sută, din 2012 până în 2015.
Între cele cinci firme românești de IT care au fost incluse în topul Financial Times, Qualitance este a treia, cu o rată medie de creștere anuală de 38,3 la sută, venituri de 4.2 milioane de euro și 143 de angajați, în 2015. „Este încă o dovadă a recunoașterii internaționale de care se bucură dezvoltarea remarcabilă a Qualitance. Rezultatele noastre financiare din 2016 reflectă aceeași creștere rapidă, mai ales că studioul de inovație din San Francisco, LaunchPodium, ni s-a alăturat și am deschis un birou al companiei la Sydney. Noile noastre servicii dedicate inovației reprezintă un nou capitol în povestea dezvoltării noastre”, declară Radu Constantinescu, Managing Partner Qualitance.
Realizarea acestui clasament a început cu selectarea de către Statista și Financial Times a mii de companii europene drept potențiale candidate. Acestea trebuie să fi avut venituri de cel puțin 100.000 de euro în 2012 și de cel puțin 1,5 milioane de euro în 2015, o creștere prepondent organică a veniturilor din 2012 până în 2015 și să fie independente (să nu fie filiale sau birouri ale unei alte firme). În plus, compania trebuie să aibă sediul într-o țară europeană.
„Faptul că am ajuns pe lista Financial Times a companiilor cu cea mai rapidă creștere e cu atât mai important pentru noi cu cât coincide cu aniversarea a zece ani de Qualitance. Reușim să integrăm tehnologiile emergente – machine learning, IoT și realitate virtuală – în viața de zi cu zi a companiilor și a societății, în general. Nominalizarea înseamnă pentru noi recunoașterea valorii create prin alăturarea capacității de a livra tehnologie la nivel de produs cu consultanța specializată în inovație și tehnologii de ultimă generație. Includerea pe lista Financial Times coincide si cu lansarea unei noi linii de business, dedicată dezvoltării propriilor produse”, afirmă Ioan Iacob, CEO Qualitance.