Directorii de magazin de la JYSK sunt “eroii” celei mai mari campanii de Employer Branding din istoria companiei

Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă a atins pragul de 3.000 de magazine în lume și se îndreaptă către următorul obiectiv, de 5.000 de magazine.

Compania va avea nevoie, astfel, să atragă un număr mare de directori de magazin. Pe viitorii colegi, JYSK își propune să-i atragă printr-o campanie de Employer Branding bazată pe ajutorul celor 3.000 de directori de magazin actuali.

În februarie, JYSK a ajuns la 3.000 de magazine în lume. Pentru a celebra acest număr și pentru a continua drumul către 5.000 de magazine, JYSK lansează cea mai mare campanie de Employer Branding de până acum: 3.000 de directori de magazin. Compania caută noi colegi și în România. În acest moment, în țară există 97 de magazine, iar obiectivul este de a ajunge la 150 de magazine JYSK.

“Poziția de director de magazin este una dintre cele mai importante în JYSK. Directorii noștri de magazin pot influența mult atât performanța magazinelor, cât și evoluția profesională a colegilor din magazin. Acesta este motivul pentru care am ales ca eroii acestei campanii să fie cei 3.000 de directori de magazin, care ne ajută să devenim și mai buni și să ne atingem obiectivele propuse. Iar unul dintre aceste obiective este de a ajunge la 150 de magazine în România, ceea ce înseamnă că vom avea nevoie de colegi noi pentru poziția de director de magazin”, spune Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.

Sondaj de amploare printre directorii de magazine

Pentru a găsi și pentru a atrage noi colegi, cel mai bine este să-i privești mai întâi pe colegii care au o poziție similară și care își fac meseria foarte bine, pentru a fi sigur că vei găsi candidații potriviți, este concluzia oamenilor de la JYSK. Aceasta a fost premisa de la care a pornit inițiativa companiei. În toamna anului trecut, JYSK a realizat un sondaj internațional în rândul celor 3.000 de directori de magazin. În România au răspuns peste 130 de directori de magazin și directori de magazin în training. Sondajul a arătat care sunt trăsăturile și pasiunile cel mai des întâlnite la un director de magazin din JYSK.

“Prin această campanie, ne-am propus două lucruri: să-i sărbătorim pe cei 3.000 de directori de magazin pe care îi avem acum și care sunt mândri că fac parte din companie și să atragem viitoarele talente, pe cei care ne vor ajută să mergem mai departe în călătoria noastră, pentru a ne atinge obiectivul de 5.000 de magazine în lume. Atunci când tu crești, și noi creștem, așa cum credem în JYSK”, spune Kateryna Babenko, HR Director JYSK.

Campania JYSK se va desfășura la nivel global, intern și extern, pe LinkedIn, Facebook, Instagram și Youtube, unde vor fi prezente reclame, clipuri video și un test, toate conectate cu mesajul campaniei: Vrei să te alături celor “3.000 de Directori de Magazin?”.

Provocarea celor 3.000 de directori de magazin JYSK

Una dintre pasiunile cel mai des întâlnite în rândul eroilor campaniei este sportul. 90 la sută dintrecei 3000 de directori de magazin din JYSK au o viață activă sau practică un sport. În România, procentul este chiar mai mare. 96 la sută dintre colegii din România spun că le place să se mențină în formă. Pornind de la această trăsătură comună, compania invită publicul să facă mișcare alături de directorii de magazin, într-o cursă virtuală.

Provocarea celor 3.000 de directori de magazin va avea loc între 13 și 23 mai, pe aplicația Running Heroes România. Oricine poate participa, indiferent de locul în care se află. Provocarea a fost precedată de o cursă internă, adresată angajaților companiei. Timp de șase zile, angajații a trebuit să adune un număr cât mai mare de kilometri, în alergare, mers sau drumeție. La cursă au participat peste 170 de angajați, care au acumulat în total 3.400 km. Toți angajații JYSK aflați în primele zece locuri de clasament au parcurs mai mult de 100 km fiecare, în perioada cursei.

Cum arată un director de magazin JYSK din România

  • Este un lider înnăscut – orientat spre rezultate, pozitiv, hotărât, convingător și gata să-și asume riscuri.
  • În medie, s-a angajat la JYSK la vârsta de 29 de ani și are 15 ani de educație.
  • 96 la sută dintre ei au o viață activă, practică un sport și vor să se mențină în formă.
  • 93 la sută spun că le place să gătească
  • 79 la sută cred că este important să aibă grijă de mediu.
  • 97 la sută sunt pasionați de designul interior.

DESPRE JYSK

Este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Desfășoară operațiuni în peste 51 de țări și are peste 26.500 de angajați și peste 3.000 de magazine. Primul magazin a fost inaugurat în 2 aprilie 1979, în Danemarca, în Aarhus, al doilea cel mai mare oraș din țară. Retailerul danez, deținut de familia fondatorului ei, Lars Larsen, comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină. Sub deviza “Sleeping and Living”, magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viața de zi cu zi, de la mobilier de interior și de grădină, până la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative și de iluminat. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea unui magazin la Oradea.

Articolul anterior

Aproape 30.000 de joburi noi, în aprilie, pe BestJobs. Cele mai multe au fost în IT, vânzări și financiar

Articolul următor

Biroul Raiffeisen Property Holding International din SkyTower, premiat la BigSee Interior Design Award

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share