Elevii din Centrul de Formare din Schaeffler România au început un nou an școlar, într-un format atipic

În acest an școlar, elevii Campusului Tehnic din Brașov vor participa la ore de practică și în mediul online, dar și în format fizic, în Centrul de Formare Profesională din Schaeffler România.

Cum noul an școlar a debutat într-un format atipic, atât în format online, cât și prin prezența fizică la școală (județul Brașov s-a aflat în scenariul 2 – modelul hibrid), în Centrul de Formare Profesională au fost luate toate măsurile necesare astfel încât elevii generației a VIII-a a Școlii Profesionale Germane Kronstadt (SPGK), dar și generațiile mai mari, să poată desfășura în cele mai bune condiții orele de practică.

Pe lângă măsurile implementate la nivel de companie, instructorii Centrului au luat măsuri suplimentare pentru siguranța elevilor. Au fost create zone speciale de informare pentru elevi, trasee unidirecționale, iar numărul elevilor prezenți fizic în Centrul de Formare a fost redus la jumătate. Cursurile continuă și în format digital, în mediul online, pentru copiii rămași acasă.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Fiecare elev prezent în centru trebuie să-și curățe și dezinfecteze bancul de lucru, înainte de a începe și la finalul activității. Încăperile sunt aerisite din 30 în 30 de minute, iar masa este servită în condiții de maximă siguranță. În timpul orelor de practică, elevii au obligația de a purta masca de protecție, lucru ce se aplică și pe parcursul călătoriei cu autobuzul care îi aduce de la școală la fabrică și retur.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Grupul Schaeffler este un furnizor integrat pentru sectoarele auto și industriale și lider pe plan mondial în acest domeniu. Portofoliul său include componente de înaltă precizie și sisteme pentru motor, transmisie și șasiu, și soluții pentru lagăre de rostogolire și de alunecare, pentru o multitudine de aplicații industriale. A generat vânzări de circa 14,4 miliarde de euro în 2019. Cu aproximativ 84.200 de angajați, este una dintre cele mai mari întreprinderi de familie din lume și are o rețea mondială de circa 170 de locații de producție, centre de cercetare și dezvoltare societăți de desfacere a produselor, în peste 50 de țări.

Articolul anterior

Un puști cu origini românești va reprezenta Canada la Campionatul Mondial de karting

Articolul următor

Directorul general al NN Asigurări de Viaţă preia rolul de CEO al NN în Turcia

Articole din aceeași categorie
Total
20
Share