Dintre cei 25 de studenți și absolvenți recrutați în a patra ediție eMAG Talent Internship – program derulat în perioada iulie-august -, 20 au fost angajați de eMAG. În total, peste 1.000 de studenți au aplicat la program, în acest an.
Fiecare dintre cei 25 de stagiari a fost ghidat de către un mentor, pe toată perioada activității, iar 20 dintre ei vor lucra în continuare în companie, pe poziții full-time și part-time. Dintre cei 20 de studenți, 11 au ocupat poziții în echipele de Software Development din București, Craiova și Iași, trei au fost angajați în departamentul de Web & Mobile Platform și câte unul în echipele de Commercial, Marketplace Platform, Finance, Marketing, International Development și Legal.
„Și cel de-al patrulea an de eMAG Talent Internship ne-a dat marea șansă de a ne (re)conecta la generații noi de studenți și absolvenți, încă din primele etape ale procesului nostru de recrutare. Am urmărit să construim o echipă de 25 de interni, cu potențial de creștere, nativi digital, capabili încă din acest moment de start al carierei lor să înțeleagă complexitatea business-ului nostru. Timp de două luni, au beneficiat de un program de învățare accelerată, care le-a oferit o viziune de ansamblu asupra principalelor procese din spatele platformei eMAG sub îndrumarea mentorilor implicați din fiecare echipă. La finalul programului, 20 dintre ei au rămas să lucreze în continuare cu noi”, spune Cristina Șolea, manager de recrutare în cadrul eMAG.
Stagiarii au participat la un program intensiv de dezvoltare, prin întâlniri dedicate cu specialiști din cadrul companiei, pe subiecte tehnice, workshop-uri aplicate, pregătite de echipa People, cu rolul de a-i ajuta să înțeleagă ce înseamnă un proces de dezvoltare și cum monitorizează un obiectiv de învățare, precum și o sesiune dedicată cu Iulian Stanciu, CEO eMAG, de la care au aflat mai multe despre provocările business-ului. A patra ediție a programului eMAG Talent Internship s-a încheiat cu o prezentare în care tinerii participanți au răspuns unor întrebări gândite cu scopul de a-i ajuta să conștientizeze ce a însemnat experiența celor două luni de Internship (Cine sunt eu după cele două luni de eMAG Talent Internship? Ce am învățat în rolul pe care l-am avut? Cum mă văd eu în viitor?).