Fashion Days organizează a treia ediție a campaniei de vânzări Fashion Days Epic Sale, cel mai mare eveniment de reduceri al verii.
Sute de mii de produse din toate categoriile, de la peste 350 de branduri de top la nivel internațional, vor beneficia de cele mai mari discount-uri ale sezonului primăvară-vară 2017, de până la 80 la sută. Livrarea pentru comenzile de peste 150 lei, precum și returul, vor fi gratuite. Clienții Fashion Days vor putea cumpăra cu discount produse de la branduri precum Longines, Calvin Klein, Trussardi, Guess, Furla, Diesel, Just Cavalli, Pepe Jeans London, Le Coq Sportif, Levi’s, Napapijri, Puma, United Colors of Benneton, Desigual, Esprit și Zee Lane.
“Fashion Days Epic Sale a fost o campanie de succes încă de la prima ediție, organizată în vara anului trecut, și s-a impus deja în calendarul evenimentelor de shopping de fashion. Organizăm această campanie de două ori pe an, în perioade tradiționale de reduceri, și este cel mai mare eveniment de pe fashiondays.ro, după Black Friday, atât din punct de vedere al importanței pentru clienți, care pot cumpăra produse la prețuri reduse de la cele mai dorite branduri, cât și al vânzărilor înregistrate. Ne așteptăm ca cea de-a treia ediție să genereze peste 50 la sută din vânzările pe care le-am obținut anul trecut, de Black Friday”, spune Andrei Chirilă (foto), Chief Marketing Officer Fashion Days.
La ediția anterioară, desfășurată între 17 și 19 ianuarie, au fost vândute peste 100.000 de produse, iar evenimentul a demonstrat un apetit crescut în rândul publicului feminin. 72 la sută dintre comenzi au fost plasate de femei, în condițiile în care, la nivelul unui an, femeile reprezintă 65 la sută din totalul clienților. Acest lucru s-a văzut și în numărul mare de rochii comandate în cele trei zile de campanie: peste 3.000 de unități. În total, 46 la sută din produsele comandate au fost pentru femei, iar restul pentru bărbați și copii. Din totalul comenzilor, 40 la sută au fost plasate prin intermediul dispozitivelor mobile.