Liderul internațional în industria de vinuri și spirtoase, cunoscut pentru branduri precum Luc Belaire, Bumbu rum, The Deacon whisky, Villon Liqueur și McQueen & The Violet Fog gin, a sărbătorit deschiderea oficială a sediului său din București, în 21 ianuarie.
Situat în emblematicul TakeOvers Studios, spațiul de 550 mp devine al treilea hub global al Sovereign Brands, alături de cele de la New York și Atlanta. Conceput pentru a sprijini comunitatea creativă din România, hub-ul de creație TakeOvers Studios, susținut de Sovereign Brands, este un spațiu versatil, ce oferă facilități de ultimă generație:
- Studio foto și video – pentru capturi profesionale și proiecte vizuale unice;
- Studio de înregistrări – ultramodern, pentru producție variată;
- Studio de podcast – perfect echipat pentru a împărtăși povesti
- O zonă de Live Jam – pentru pasionații de muzică;
- DJ Booth – complet echipat cu sistem de sunet surround;
- Zonă de limbo imersiv – pentru proiecte inovatoare;
- Spaţiu de dining și live cooking – ideal pentru evenimente culinare;
- Bar customizat și complet echipat – servește portofoliul de vinuri și băuturi spirtoase Sovereign Brands.
Toate aceste facilități sunt disponibile pentru media, artiști, influencerii și creatorii de conținut din rețeaua Sovereign Brands, cu scopul de a încuraja colaborarea și de a sprijini inovația artistică.
Povestea TakeOvers Studios a început în 2020, cu un concept vizionar al echipei extrem de creative HipHop Takeovers: un spațiu unde orice idee creativă sau experiență multi-nivel poate deveni realitate. Acest concept devine acum o realitate, într-o locație premium, alături de partenerii potriviți: uniți prin pasiunea comună pentru muzică și nonconformism, spiritul lor liber și măiestria fiecăruia.
- Julius Meinl are un nou Managing Director
- Germanii de la TMD Friction mută în România centrul tehnic din Leverkusen. „Inima fabricii de plăcuțe de frână pleacă în România”
- Târgul de Cariere dă startul unui nou sezon de evenimente de recrutare și employer branding. 20.000 de candidați sunt așteptați la întâlnirile cu recrutorii, în martie și aprilie
„De la început, călătoria mea a fost despre oameni – visători, creatori și artiști care își pun sufletul în ce fac. Împreună cu partenerul meu, Vlad Mihălascu, și echipa noastră incredibilă, am modelat TakeOvers Studios într-un spațiu dedicat acestor oameni. Este omagiul nostru pentru voi: un loc construit cu pasiune și scop, unde ideile pot prinde viață, iar arta poate străluci. Fiecare detaliu, fiecare colț al acestui spațiu, a fost gândit ca să inspire, să sprijine și să celebreze frumusețea creației. Nu este doar un studio – e o casă pentru cei care trăiesc și respiră artă. Așa cum spunea Mac Miller: <Soarele strălucește mereu undeva>, iar noi sperăm ca TakeOvers Studios să devină acel loc – un spațiu unde energia, conexiunile și poveștile prind viață”, declară Cesar Bitlan, co-fondator TakeOvers Studios & Hip Hop Takeovers.





Un eveniment de lansare pe măsura unor branduri creative și versatile
Evenimentul de deschidere a TakeOvers Studios a reunit influenceri, artiști, celebrități și jurnaliști, care au explorat spațiul și s-au bucurat de cocktailuri personalizate, o demonstrație culinară live și muzică de la DJ de top precum Cesar Bitlan, Papi, Iahim și Ștefan Andrei. Seara a celebrat creativitatea și portofoliul Sovereign Brands, incluzând Luc Belaire, Bumbu XO sau The Deacon.
România: o piață-cheie pentru Bumbu rom
România este acum a doua cea mai mare piață la nivel global pentru Bumbu rom, ca urmare a colaborării dintre Sovereign Brands și Pernod Ricard România.
„Lansarea celui de-al treilea sediu global în București este o celebrare a talentului incredibil din România. Acest moment ne reconfirmă angajamentul de a sprijini conexiunile globale și de a încuraja creatorii de orice fel”, spune Brett Berish, CEO și co-fondator Sovereign Brands.
„Pernod Ricard a fost și continuă să fie cel mai important jucător de pe piața băuturilor spirtoase premium din România. Parteneriatul și chimia cu Sovereign Brands s-au transformat rapid într-un succes răsunător: abordarea neconvențională a Sovereign, combinată cu experiența Pernod, au făcut ca Bumbu să devină cel mai dinamic brand de rom de pe piață și deja un succes internațional. România se află pe o hartă extrem de selectă”, adaugă Adelina Din-Țurcanu, Head of Marketing la Pernod Ricard România.
Colaborare cu „Beach, Please!”
Sovereign Brands a anunțat și un parteneriat exclusiv cu festivalul „Beach, Please!”. Colaborarea va aduce brandurile Belaire, Bumbu, The Deacon și portofoliul Pernod Ricard (Absolut Vodka, Malfy Gin, Avion Tequila) aproape de festivalieri prin activări imersive și experiențe de cocktail personalizate. Sediul Sovereign Brands va servi drept hub creativ al festivalului și le va oferi influencerilor și artiștilor un spațiu dedicat pentru producerea de conținut de înaltă calitate.
DESPRE SOVEREIGN BRANDS
Este o companie globală, specializată în vinuri și spirtoase, cu sediul în New York. Deținută și administrată de familia Berish și partenerii săi, colaborează cu producători de top din cele mai emblematice regiuni viticole și de băuturi spirtoase din lume, ca să dezvolte branduri de primă clasă. Portofoliul său include branduri de succes, ca Luc Belaire, o linie de vinuri spumante franțuzești apreciate pe plan mondial pentru gustul excepțional și ambalajul atrăgător, disponibilă în peste 100 de țări.
Printre celelalte branduri se numără McQueen and the Violet Fog, un gin din Jundiaí, Brazilia; Bumbu, un rom artizanal renumit la nivel mondial; Villon, un lichior franțuzesc bogat și condimentat, cu arome de vanilie, chai și stejar prăjit; The Deacon, un whisky scoțian premium, obținut din malțuri de Islay: Speyside, care reprezintă cea mai recentă lansare a Sovereign, în colaborare cu Pernod Ricard.