FSP Global va avea un responsabil cu fericirea angajaților la locul de muncă

Echipa FSP Global Group, unul dintre liderii pieței de Business Processing Outsourcing, va fi completată cu un Chief Happiness Officer (CHO).

Unul dintre motivele pentru care conducerea companiei a hotărât să creeze noul post este acela că, din cauza pandemiei, oamenii, în general, au devenit tot mai retrași, mai nesociabili. Odată cu adaptarea la un program de lucru hibrid, ei trebuie să se (re)adapteze noii realități, să (re)devină parte a echipei, să (re)descopere sentimentul de apartenență la o organizație, iar aceste modificări trebuie să le aducă satisfacții profesionale și personale, să-i facă fericiți. 

”Fiecare acțiune pe care o întreprindem referitor la relația unei persoane cu organizația noastră trebuie redefinită pentru a asigura un mediu de lucru plin de satisfacții. Recrutarea, integrarea în echipă, planificarea carierei, managementul performanței, implicarea și recunoașterea meritelor – toate acestea pot beneficia enorm de pe urma unei abordări organizaționale orientate spre fericirea angajaților”, spune Antonio Patanè, fondator FSP Global Group.

În opinia sa, angajații trebuie să simtă că munca lor este apreciată, dar și că ei, ca oameni, sunt apreciați la adevărata lor valoare. Rolul CHO este să descopere nevoile fiecărui angajat, pentru a înțelege ce-l face fericit, dar și pentru a-i arăta că munca pe care o face contează pentru echipă și pentru companie.

Conducerea FSP Global este convinsă că mediul de lucru poate fi o sursă de satisfacții profesionale și personale dacă oamenii se pot dezvolta – nu doar din punct de vedere profesional, ci și uman. De aceea, își propune nu doar să ofere condiții bune de lucru, ci vrea ca angajații companiei să obțină satisfacții personale în urma muncii lor. ”Un om fericit va fi un angajat mai eficient, mai productiv și mai echilibrat. O companie care vrea să aibă succes trebuie să fie mai mult decât un simplu loc de muncă. Oamenii trebuie să fie fericiți că lucrează acolo”, spune  Antonio Patanè. 

Potrivit acestuia, responsabilitatea asigurării acestui mediu de lucru nu va cădea doar pe umerii CHO-ului, ci depinde de fiecare membru al companiei, de la manager până la angajat, să participe activ la crearea unei companii fericite, fiindcă nu totul se reduce la muncă și salarii. Crearea unui mediu de lucru pozitiv este la fel de important. ”Fericit și motivat sunt doi termeni total diferiți. Când un angajat este fericit, este motivat să fie mai bun din punct de vedere profesional. Fericirea este o stare de spirit care se vede în tot ceea ce facem”, concluzionează fondatorul FSP Global Group. 

DESPRE FSP GLOBAL GROUP

Este un consorțiu de companii cu sediul central în Cluj-Napoca și operațiuni în țări de pe toate continentele. FSP Global, principala companie a consorțiului și lider de piață în Business Processing Outsourcing (BPO), își desfășoară activitatea  24/7, 365 de zile pe an. FSP Global furnizează servicii de relații cu clienții și consultanță în toate call-center-ele sale.  FSP Global furnizează o gamă variată de servicii de BPO și acoperă o arie largă de limbi străine, printre care: engleză, germană, franceză, rusă, arabă, maghiară, italiană, română, cehă, spaniolă, olandeză, portugheză, poloneză, ucraineană, kazahă, bulgară, albaneză, birmaneză, malaeziană, afrikaans și alte zece limbi africane, hindusă ori urdu. Oferă servicii pentru clienții din peste 25 de țări de pe trei continente, precum Germania, Franța, Italia, Elveția, Olanda, România, Irlanda, țările arabe, Cehia, Polonia, Australia, Malaysia, Myanmar, Kazakhstan, Kuweit și Pakistan. 

Articolul anterior

Primul centru office hospitality din România "redesenează" ziua de lucru: concierge, sky bar și sală de golf

Articolul următor

Angajații unei companii românești lucrează în cea mai "verde" clădire de birouri din Europa de Est

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share