La Generix Group România, filiala locală a Generix Group – un lider al folosirii SaaS în lanțul de aprovizionare, prezent în 60 de țări -, egalitatea de șanse nu e vorbă-n vânt. Este unul dintre principiile după care este organizată activitatea de zi cu zi a companiei.
Pentru a livra proiecte către companii de top din toată lumea, Generix Group mizează pe colaborarea excelentă între toți membrii echipei. În acest moment, dintre cei 115 angajați ai companiei din Cluj-Napoca, în jur de 65 la sută sunt femei. Deschiderea tot mai mare a femeilor pentru industria tech, din ultimii ani, este doar unul dintre motivele pentru care prezența feminină este resimțită la Generix Group.
Conducerea companiei are convingerea că, dacă echipele sunt mai diversificate, vor apărea opinii și perspective multiple în soluțiile generate. “E greu să clădești un business performant dacă nu le oferi oamenilor siguranța că vocea lor este ascultată, că fac parte dintr-o familie, dintr-un tot unitar, că toți au aceleași șanse să-și construiască o carieră de succes”, spune Sorina Cîțu, director de Resurse Umane la Generix Group România.
- TIME World’s Best Companies: JYSK, pe lista cele mai bune companii din lume în 2024
- Forvis Mazars, “Best Place to Work” în Europa Centrală și de Est și Asia Centrală
- Investiție: Fuchs Condimente România își dublează capacitățile de producție în fabrica din Curtea de Argeș
Cum reușește Generix Group România să asigure oportunități egale de creștere și avansare în carieră pentru toți angajații?
În timpul ședințelor, orice coleg este încurajat să-și spună punctul de vedere și orice idee constructivă este binevenită. Termenii “flexibilitate” și “work-life balance” nu există aici doar la nivel declarativ: managerii companiei sunt deschiși, ajută și oferă suport ori de câte ori este cazul, fiindcă sunt convinși că doar printr-o bună colaborare pot fi găsite soluțiile potrivite pentru situațiile ce apar în viața de zi cu zi a unei organizații.
De altfel, conform unui sondaj intern, relațiile de lucru foarte bune, proximitatea și disponibilitatea managerilor, autonomia și libertatea organizațională de care se bucură membrii echipei și faptul că este încurajat spiritul de inițiativă sunt doar câteva dintre aspectele pe care angajații Generix Group le apreciază cel mai mult.
Mulți dintre angajații actuali au aflat de companie în urma recomandărilor și a feedback-ului primit. S-a dus vorba că aici oamenii sunt tratați corect, că nu există un alt criteriu pentru a a se dezvolta profesional în afara competențelor și că, în toate proiectele Generix, angajații – femei sau bărbați – au aceleași responsabilități și oportunități de promovare.
Nu întâmplător, dintre cei 14 manageri de la Generix Group Romania, cei mai mulți au preluat aceste roluri în urma unor promovări interne. “La Generix, leadership-ul nu ține cont de gen, ci de performanță, de dorința de evoluție și de reușită profesională. Putem spune, fără teama de a greși, că Generix este locul perfect unde să te dezvolți profesional, într-un mediu de lucru plăcut și prietenos”, arată reprezentanții companiei.
Cine este Generix Group
Peste 6.000 de companii din întreaga lume utilizează soluțiile Generix Group. Cei peste 800 de angajați ai companiei oferă zilnic asistență pentru clienți, dintr-o gamă largă de sectoare – de la bunuri de consum, bunuri de lux, comerț cu amănuntul, la aeronautică și industria auto -, pentru gestionarea fără bătăi de cap a comenzilor clienților, de la actul de cumpărare până la livrarea finală. În portofoliul Generix Group apar nume “grele”, precum Carrefour, Danone, FM Logistic, Fnac-Darty, Domino’s Pizza, Essilor sau Ferrero.