Graffiti PR, în Top 5 al agențiilor de comunicare independente pentru care merită să lucrezi, în Europa, Orientul Mijlociu și Africa

Programele și inițiativele de employer branding coordonate de echipele de management și HR ale Graffiti PR, în ultimii ani, au dus agenția în Top 5 Best Independent Agencies to Work (BATW) for in EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).

Potrivit conducerii agenției, prezența în acest top este o premieră și o surpriză plăcută, mai ales că este prima ediție la care se înscrie în competiție. “Deși eram încrezători că Graffiti PR e un loc de muncă valoros, am fost surprinși să ne clasăm pe locul 4, în special prin comparație cu economii ce oferă beneficii consistente, cum sunt cele din Europa de Vest sau Orientul Mijlociu.

Înainte de orice, un premiu sănătos de <angajator> este, de fapt, un premiu de <angajat>. E premiul celor aproape 100 de colegi care fac din Graffiti PR un loc de muncă demn de topuri europene – cu multă presiune pentru performanță, dar cu valori comune, încredere în construcție, respect pentru produs și pentru societate”, afirmă Irina Ciocan Stănescu (foto), Managing Partner Graffiti PR.

Potrivit acesteia, lecțiile învățate în 2020 – mai multă rigoare și transparență financiară, flexibilitate și claritate în stilul de lucru, investiția în programe de employee experience, investiția în consiliere psihologică, accent pe dezvoltarea profesională – au contribuit la obținerea locului în top. “Ne bucurăm că Graffiti PR își trăiește misiunea – să devină un loc în care creștem și în care ne simțim bine împreună, cu grijă pentru munca noastră, pentru colegi, clienți și societate. Mai e mult de construit. Nu ne oprim”, spune Irina Ciocan Stănescu.

Topul BATW este realizat pe baza răspunsurilor furnizate de agențiile înscrise în competiție și în urma acțiunilor de cercetare încrucișată, realizate de PRovoke Media. PRovoke Media (ex-Holmes Report) analizează tendințele în relații publice la nivel global și, pe baza cercetării detaliate în fiecare regiune, realizează topuri și rapoarte pentru profesioniștii din industrie (SABRE Awards, Global PR Agency Rankings, Agencies of the Year, Global Creative Index).

Ketchum, rețeaua la care Graffiti PR este afiliat exclusiv în Romania, ocupă locul 5 în topul agențiilor de comunicare din lume.

Articolul anterior

AmCham Romania are un nou director executiv: Letiția Pupăzeanu preia mandatul de la Anca Harasim

Articolul următor

Doi din trei angajați români care au copii nu ar da munca de acasă pe cea de la birou

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share