Graphein are un nou HR Manager și recrutează cel puțin 25 de oameni cu experiență, în 2022

Compania Graphein, business de topografie şi scanare 3D pentru proiecte de clădiri și infrastructură publică, a numit-o pe Laura Globaru în funcția de HR Manager.

Laura Globaru va coordona activitatea de dezvoltare a echipei de specialiști ai Graphein, companie care va număra anul acesta 80 de angajați. “Graphein și-a propus o creștere într-un ritm accelerat. Ca să susținem dezvoltarea companiei, avem nevoie de o echipă de management mai mare, care să atingă obiectivele vizate pentru următorii ani. În strategia de recrutare pentru 2022, avem în plan angajarea a 25 de seniori, specialiști și team leaderi, așa că am cooptat un executiv cu experiență în domeniul construcțiilor”, declară Eugen Ursu, CEO și co-fondator al Graphein. 

Laura Globaru are experiență în antreprenoriat și în vânzări și a condus un business de peste 200 de angajați. Din 2007, a ocupat poziții de conducere în resurse umane, iar în ultimii trei ani a fost HR Manager într-o companie din domeniul construcțiilor, cu proiecte de recrutare în domeniul tehnic.

Echipa Graphein are acum 57 de oameni și va crește la 75-80, până la finele anului. Compania recrutează topografi, geodezi, sales manager, team leaderi, pentru biroul din București, pentru județele unde compania s-a dezvoltat prin franciză (Iași, Cluj și Baia Mare), dar și pentru zonele cu proiecte noi, în care business-ul va fi dezvoltat în viitorul apropiat: Constanța, Argeș, Brașov, Timișoara și Arad. 

Recrutarea inginerilor geodezi, specialiști în proiectare, în concurență cu angajatorii din domeniul construcțiilor și cu jucătorii din piața IT, presupune acțiuni de headhunting strategic și dinamic, afirmă Laura Globaru. Este vorba de competiția pentru Soft Where?, termen folosit de specialiștii HR cu referire la dificultatea atragerii candidaților potriviți în domeniul proiectării, mai ales acum, când piața muncii se reconfigurează după două mari curente: condițiile post-pandemice și intrarea pe piață a generației Z (cei născuți începând cu 1995), nativi digitali, multiculturali și încrezători în potențialul lor, din care peste 60 la sută își doresc să devină freelanceri sau antreprenori până vor împlini 40 de ani.

DESPRE GRAPHEIN 

Compania antreprenorială fondată de Eugen Ursu și Andrei Şueran în 2014 este prima alegere a profesioniștilor în proiecte de topografie inginerească, asistență topografică pentru infrastructură, cadastru și intabulare, scanare 3D, măsurători BOMA și pentru urmărirea comportării în timp a construcțiilor.

În 2021, a înregistrat o creștere organică de 37 la sută față de 2020 și estimează o cifră de afaceri de patru milioane de euro consolidat, în 2022. Creșterea rulajului a fost generată de proiectele internaționale în creștere, cererea nouă pentru servicii de scanare 3D și transformarea datelor în digital twins, realizată cu ajutorul dronelor și scanerelor 3D și extinderea cu birouri sau francize la nivel național. În 2021, Graphein a dezvoltat componenta de franciză și are deja primii parteneri francizați în Iaşi, Baia Mare şi Cluj.

Articolul anterior

Florin Buligoanea, ex-CFO la A&D Pharma, lansează un business ce ajută antreprenorii români să-și crească valoarea companiilor

Articolul următor

Grupul AROBS, o nouă achiziție: Nordlogic, un grup de companii specializat în dezvoltarea de produse și platforme software

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share