HEINEKEN Makers, conceptul ce definește prima campanie externă de comunicare pentru promovarea brandului de angajator, lansată de HEINEKEN România, își propune să vorbească despre ce înseamnă o carieră la HEINEKEN, punând în centru mândria și satisfacția oamenilor care lucrează în companie.
Compania mizează pe mândria de a fi parte din echipă și de a contribui la povestea sa locală. Prin poveștile și experiențele împărtășite de membrii echipei, HEINEKEN Makers va comunica despre cultura organizațională centrată pe oameni, importanța acordată dezvoltării și satisfacției lor și atmosfera unică din echipă.
„La HEINEKEN România, fiecare om din echipă este prețuit, pus în valoare și sprijinit să se dezvolte profesional și personal, iar mândria de a aparține echipei – pe care o vedem la colegii noștri – vorbește cel mai bine despre HEINEKEN ca angajator. Această mândrie a devenit principalul vehicul al campaniei noastre de employer branding. Campania reflectă în aceeași măsură și prețuirea pe care o avem pentru toți membrii echipei noastre, cu expertize și aptitudini profesionale diferite, aduși împreună, într-o echipă unită, prin valori comune și o cultură organizațională puternică”, explică Sorin Bănulescu, People & Culture Director, HEINEKEN România.
HEINEKEN România are patru fabrici locale, de producție și îmbuteliere a berii, și o echipă de peste 1.100 de angajați, în arii diverse de activitate. Circa jumătate lucrează în Supply Chain (în producție și logistică), în jur de 40 la sută fac parte din forța de vânzări a companiei și zece la sută lucrează în sediul central din București, în departamente precum Finance, Marketing, Data & Technology sau Corporate Affairs.
În 2021, compania a fost desemnată Cel mai atractiv angajator din FCMG (industria bunurilor de larg consum), în studiul Employer Brand Research, realizat de Randstad. În ultimii doi ani, programul de susținere a angajaților și de creștere a gradului de angajament intern, derulat în perioada pandemiei de HEINEKEN România, a câștigat Silver Award în categoria Susținerea Angajaților pentru programul #WeAreHEINEKEN #StrongerTogether #ÎmpreunăMaiPuternici.

Beneficiile oferite de HEINEKEN România
Potrivit reprezentanților săi, compania le oferă angajaților un pachet atractiv de beneficii, ce include, printre altele, prime de sărbători și prime ocazionate de evenimente familiale, decont de vacanță, tichete de masă, decont pentru medicamente și transport în comun, abonament medical la o clinică privată de sănătate, reduceri la produse și servicii de wellbeing și entertainment. Pentru susținerea unui stil de viață echilibrat, compania a dezvoltat un program de Smart Working, ce oferă posibilitatea flexibilizării programului de lucru, și o platformă digitală de wellbeing, unde angajații pot accesa servicii și informații utile pentru petrecerea timpului liber, sănătate și stare de bine.
Cultura organizațională
Recunoașterea performanțelor este o practică devenită tradiție în HEINEKEN România: anual, sunt celebrați cei care sunt alături de companie de peste 25 de ani, iar succesele obținute în echipă sunt marcate prin activități, evenimente și premii. Membrii echipei sunt încurajați să se implice în acțiuni cu impact social sau de mediu și participă împreună la acțiuni de voluntariat sau inițiative caritabile.
Cum ajungi să lucrezi la HEINEKEN România
Pentru a candida la un post disponibil la HEINEKEN România, candidații pot accesa pagina de Cariere a companiei sau anunțurile publicate pe platforme externe. Un instrument de recrutare folosit cu succes în ultimii ani sunt recomandările interne, care încurajează angajații companiei să ”recruteze” potențiali candidați pentru rolurile deschise.
Odată încheiat procesul de recrutare, noii angajați au parte de experiența HEINEKEN chiar înainte de prima zi de lucru, prin programul de OneBoarding: o platformă interactivă, unde se pot familiariza cu procesele-cheie sau pot afla mai multe despre HEINEKEN. După prima zi de lucru, fiecare membru nou al echipei trece printr-un program de induction dedicat (întâlniri cu departamentele-cheie pentru rolul său, vizite de piață și vizită într-o fabrică HEINEKEN).