IAA România deschide la Cluj-Napoca primul hub regional, care va acoperi zona Transilvania

Comunitatea de afaceri din Cluj va avea, de luna acesta, o nouă asociație adresată  companiilor și specialiștilor de marketing și comunicare, agenții de publicitate sau mass-media, dar și studenților care urmează cursurile facultăților de profil.

International Advertising Association (IAA) România este cea mai vastă și reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing și comunicare din Romania. A fost înființată în 1993, cu scopul de a servi intereselor industriei de marketing și publicitate din România, și reprezintă interesele a peste 110 companii. Concret, urmărește să ridice nivelul profesional și etic al profesioniștilor și să transforme România într-un Hub Global Creativ.

IAA România are în componență clienți ai industriei de publicitate, instituții mass-media și agenţii de publicitate. Asociația are și o filială de tineret, IAA Young Professionals, care activează în București și Cluj, cu proiecte de interes pentru studenți, masteranzi și cei aflați la început de carieră.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Proiectele pe care le desfășoară IAA România vizează trei direcții de bază: educație, promovarea valorilor și reprezentarea membrilor în relația cu autoritățile centrale și locale. “Cluj-Napoca este un oraș-exemplu din punct de vedere al dezvoltării, un leagăn al civilizației și educației în Transilvania. Industriile creative joacă un rol important în economia orașului și a zonei metropolitane Cluj. IAA România își propune să le ofere profesioniștilor din industria de MarComm susținere în educație, mentorat, conexiuni internaționale, într-un climat de profesionalism și performanță”, declară Valer Hancaș, președintele IAA România.

IAA Romania este afiliată la International Advertising Association, cu sediul la New York și reunește comunitățile de marketeri din 31 de țări de pe cinci continente: America, Europa Africa, Asia și Australia. Numărul total de membri depășește 5.000. “Nevoia de specialiști este tot mai mare și cred că avem datoria să educăm piața. Proiectele pe care ne dorim să le dezvoltăm aici, cu ajutorul marketerilor clujeni, se vor adresa deopotrivă agențiilor de publicitate, clienților (companii multinaționale și IMM-uri), dar și actorilor media. Sperăm ca la noul nostru hub regional să adere cât mai mulți colegi din oraș și din zonă”, afirmă Anca Rarău, brand consultant, marketing strategist, fondator Brandocracy și Ambasador IAA la Cluj.

IAA desfășoară proiecte și pentru specialiștii cu vârste de până în 35 de ani, cu ajutorul organizației IAA Young Professionals (IAA YP). IAA YP funcționează la Cluj din 2009 și derulează proiecte educative precum conferințe, seri tematice și concursuri de briefuri pentru studenți.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share