ING Tech deschide un birou în Cluj și recrutează încă 200 de oameni în România

Hub-ul de dezvoltare software al grupului ING se pregătește să intre pe piața IT din nord-vestul țării, iar în perioada următoare va deschide al doilea birou al companiei, în Cluj-Napoca.

Implicat în dezvoltarea ariilor strategice ale grupului ING, precum core banking, canale digitale, produse bancare și managementul datelor, hub-ul dezvoltă peste 120 de servicii către 24 de entități ING și a ajuns la 1.300 angajați în acest an. Compania își urmează planurile de dezvoltare a portofoliului de servicii și continuă angajările în București, dar și în alte regiuni ale țării, unde oferă contracte de muncă de la distanță.

Extinderea companiei cu un nou birou urmărește planul de dezvoltare a companiei pe termen lung și nevoia de adaptare la modul de lucru hibrid pentru angajații din toată țara. Biroul din Cluj va funcționa ca un centru al regiunii nord-vest și va fi un punct de conexiune cu comunitatea IT din această zonă a țării. Deocamdată, toți angajații ING Tech România lucrează de acasă.

“Avem în plan să facem tranziția către un mod de lucru hibrid – mod de lucru ce va fi definit împreună cu angajații -, în momentul în care situația ne-o va permite. Această direcție se va aplica tuturor colegilor, inclusiv celor din Cluj și din regiune, care vor avea la dispoziție un birou fizic pentru a putea susține în viitor noul mod de lucru hibrid”, declară Marian Ion, CEO ING Tech România.

Pentru moment, compania intenționează să angajeze un grup restrâns de specialiști cu experiență, care să pună bazele biroului din Cluj-Napoca, iar în perioada următoare va forma echipe ce vor contribui la dezvoltarea de proiecte globale în zone precum managementul datelor sau canale și platforme digitale.

Anul acesta, echipele din ING Tech au lucrat la dezvoltarea unei soluții pentru companiile mici și mijlocii, care va permite deschiderea unui cont 100 la sută digital. Soluția este în curs de dezvoltare pentru țări precum Olanda, Belgia și Luxemburg, și va fi extinsă, în următorii ani, la nivel global.

Hub-ul lucrează și la dezvoltarea unui serviciu care anticipează constant nevoile curente și viitoare ale clienților ING și adaptează următorii pași ai clientului în relația cu banca, folosindu-se și de inteligența artificială. Acest serviciu va fi lansat în primă fază în Italia, iar în 2022 va fi lansat în România și Filipine.

În zona de web și mobile, ING Tech contribuie la dezvoltarea aplicațiilor de internet banking pentru Olanda, Belgia și Luxemburg. În următorii doi ani, va continua cu dezvoltarea de aplicații de internet banking pentru alte țări din ING.

În 2022, ING Tech va continua să dezvolte proiectele din zonele principale ale companiei, precum core banking, canale digitale și aria de managementul datelor, și va începe dezvoltarea de servicii și aplicații end-to-end dezvoltate integral de specialiștii IT din ING Tech România.

La începutul anului viitor sau imediat ce situația pandemică va permite, compania plănuiește să formalizeze mutarea în noul sediu din București – acum în curs de amenajare – și să inaugureze biroul din Cluj. Ambele sedii vor funcționa ca centre regionale.

ING Tech își va păstra ritmul de creștere dinamic și are în plan să ajungă la 1.500 de angajați în perioada următoare. Compania a crescut constant, de la 250 de specialiști IT, în 2016, până la 1.300, în prezent. Cifra de afaceri a ING Tech România a evoluat odată cu numărul de angajați, de la 18 milioane de euro, în 2016, până la 68 de milioane, la finalul anului trecut.

Articolul anterior

GroupM "crește" viitori profesioniști de media, prin Campus Media Academy

Articolul următor

Porsche deschide al doilea centru de cercetare-dezvoltare în România

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share