GroupM “crește” viitori profesioniști de media, prin Campus Media Academy

Agenția de media GroupM lansează programul Campus Media Academy, o școală informală dedicată absolvenților de facultate care își doresc să descopere industria media, în cele mai mici detalii.

Rețeaua internațională GroupM are o tradiție ca educator informal ce pune la dispoziția tinerilor o adevărată experiență de învățare, dincolo de standardele învățământului tradițional. Recent, GroupM Digital Academy UK, Australia și Noua Zeelandă au format 75 de tineri care deja sunt parte din agențiile grupului, la nivel internațional. Media Campus Academy este o continuare la nivel local a acestor programe.

Misiunea bootcamp-ului care se va desfășura la București este să descopere tineri aflați în căutarea unui job în industria de media. Dincolo de partea teoretică, oferă experiența lucrului propriu-zis alături de specialiștii GroupM, pe baza unei programe solide, aplicată pe fiecare dintre zonele de business ale grupului.

“Tinerii sunt atrași de această industrie, dar observăm din interacțiunea cu ei că nu știu exact despre ce este vorba. Și e firesc să fie așa, deoarece nu există un program bine structurat și aplicat de formare a viitorilor profesioniști de media. Campus Media Academy își propune să acopere acest gol printr-o abordare fresh de learn & work, de educare, dar și de identificare a talentelor care să susțină agențiile și clienții într-o epocă în care doar cei abili și bine pregătiți rezistă”, spune Nineta Ceauș, director HR GroupM.

Campus Media Academy își va deschide porțile în ianuarie 2022 și va fi găzduit periodic, în module de șase luni, la sediul central GroupM din București, The Podium WPP Campus. Se va desfășura într-o formulă hybrid (on & offline), cu sesiuni de self-learning, învățare asistată de un trainer și practică pe întreaga perioadă, într-o manieră de lucru agilă.

Programul le oferă tinerilor mai multe direcții de dezvoltare în această industrie, de la media planner (online sau offline) la account manager, până la roluri de implementare de campanii complexe în mediile digitale. Pe parcursul programului și la finalizarea sa, tinerii își pot securiza un job full time în oricare agenție parte din grup, în funcție de interes, abilități și potențial.

Campus Media Academy face parte dintr-un program mai amplu, ce vizează și studenții interesați de programe de internship de trei luni, dar și liceeni, care vor să se familiarizeze cu industria de media. Cei interesați se pot înscrie aici sau pe LinkedIn.

GroupM este lider global de management al investițiilor în media. Gestionează peste 60 miliarde de dolari în investiții anuale de media, prin agențiile Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. Portofoliul GroupM include Data & Technology, Investiții și Servicii.

Articolul anterior

Rectorul Universității Babeș-Bolyai, reales președinte al Asociației Psihologilor din România

Articolul următor

ING Tech deschide un birou în Cluj și recrutează încă 200 de oameni în România

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share