Agenția de comunicare GRF+ își continuă parcursul de dezvoltare prin care și-a propus să aducă împreună un mix de creative problem solving, spirit antreprenorial, o cultură colaborativă și certificări internaționale pentru un produs de consultanță axat pe relevanța pentru business și pentru societate.
În susținerea acestui parcurs de dezvoltare, agenția și-a modificat structura de management. CEO din 2014, Bogdan Tomoiagă preia funcția de președinte al Consiliului de Administrație al Graffiti Plus, cu un mandat axat pe dezvoltarea de soluții și o mai bună integrare a companiilor din ecosistem.
Rolul de CEO este preluat de Irina Ciocan-Stănescu, ex-Managing Partner, din 2017. Ea se va concentra pe continuarea strategiei agenției: un produs de comunicare solid, în care soluțiile creative aduc un plus de relevanță, o cultură colaborativă a performanței și agilitate în susținerea obiectivelor de creștere ale clienților.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
În 2024, noua structură de conducere va miza pe integrarea serviciilor specializate într-un ritm accelerat, care să susțină obiectivele companiilor-client în e-commerce, ESG, employer branding, marketing comms, influencer marketing, brand experience, reputație corporativă și relația cu investitorii.