JYSK lansează Academia de somn, unde angajații săi pot afla “secretele” unui somn perfect

Iarna aceasta, retailerul de mobilă și decorațiuni a dat startul primelor cursuri din cadrul Sleep Academy (Academia de somn), două module intensive de training, la finalul cărora angajații săi vor deveni experți în produse destinate somnului.

La cursuri au participat 20 de angajați, care au funcția de Area Responsible pentru zona de saltele și Area Responsible pentru zona de plăpumi și perne. Primul modul al cursului, care a avut loc în decembrie, a inclus o parte teoretică, în care participanții au învățat mai multe despre produsele de dormit comercializate de JYSK, o vizită a unui psiholog expert în somn, care a explicat de ce este important să dormim bine și ce putem face pentru a dormi bine, o parte practică și o vizită la unul dintre furnizorii de saltele ai JYSK, fabrica Sun Garden din Pucioasa.

“A fost bine că am trecut și prin informații deja cunoscute, însă am aflat și alte informații valoroase despre calitatea somnului, faptul ca nu este influențat doar de saltea și perne, ci și de modul de viață al fiecăruia”, spune Alina Codin, Area Responsible Plăpumi și perne la JYSK Ploiești. Lui Marius Tonea, Area Responsible saltele în magazinul JYSK Bistrița, i-a plăcut că a învățat modalități de abordare a clienților și cum poate avea rezultate mai bune. “Am învățat să lucrez SMART, să lucrez mai mult și să fiu mai conștient de impactul KPI-urilor asupra vânzărilor și a magazinului. A fost bine și că am învățat despre importanța somnului (poziții de dormit, obiceiuri înainte de culcare etc) și că ne-am consolidat și ne-am aliniat cu regulile despre garanții și retururi saltele. Am învățat și noi modalități de abordare a clienților”.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Partea teoretică, în care participanții au învățat ce KPI trebuie să urmărească, cum să-și organizeze munca, de ce e important somnul sau ce obiceiuri de somn au efecte benefice, a fost completată de materiale video despre componența saltelelor, care au completat teoria. “Am văzut și învățat cum se produc diferite tipuri de spumă, pe diferite densități. Ne-au furnizat informații importante, care ne ajută sa le explicăm clienților mai clar cum se comportă spuma”, arată Constantin Tălăsman, Area Responsible saltele la JYSK Suceava 1.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

O altă experiență utilă pentru viitorii experți în somn a fost vizita la fabrica Sun Garden, unde au putut vedea cum sunt produse saltelele JYSK, ce conțin și care sunt pașii din procesul de fabricație. Pentru Theodora Mițu, Area Responsible perne și plăpumi la JYSK Curtea de Argeș, vizita a fost cea mai interesantă parte. “Mi-a plăcut foarte mult experiența de la fabrica furnizorului nostru, Sun Garden. A fost foarte util sa vedem cum se produce o saltea și în sfârșit mi-am clarificat informațiile despre cele șapte zone de confort ale unei saltele”.

DESPRE JYSK

Este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Desfășoară operațiuni în 52 de țări, are peste 23.000 de angajați și peste 2.700 de magazine. Pe piața din România a intrat în 2007, odată cu unui magazin la Oradea. Rețeaua numără acum 81 de magazine în România, unde susține mai multe cauze sociale, prin organizațiile nonguvernamentale, fundațiile și asociațiile partenere, precum Hope and Homes for Children, Plantăm fapte bune în România, UNICEF, Comitetul Național Paralimpic Român, Centrul de Resurse şi Referinţă în Autism Micul Prinţ și Asociația Anais. 

Articolul anterior

Finanțare de 10.000 de euro pentru startup-uri, de la Impact Hub Bucharest și Samsung

Articolul următor

Premieră pe piața imobiliară locală: cea mai mare rețea de spații de birouri aflate la dispoziția agenților imobiliari

Articole din aceeași categorie
Total
5
Share
Close