Noua campanie a KPMG în România își propune să evidențieze o latură a companiei mai puțin percepută în rândul potențialilor angajați, și vorbește despre diversitate, creativitate și flexibilitate.
„Open for Talent este semnalul dat de KPMG oamenilor îndrăzneți, care își doresc să dezvolte o carieră în audit, consultanță fiscală și juridică, consultanță în afaceri, tehnologia informației. Campania aceasta este diferită de cele pe care le-am lansat până acum, pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschiși către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili și dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem crește”, spune Mădălina Racovițan, Partener KPMG.
Potrivit conducerii companiei, ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima. La locul de muncă, angajații pot face asta prin abilitățile și pasiunile lor, dar și prin hainele pe care le poartă. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care să vorbească într-un mod creativ despre flexibilitatea companiei. „Așa cum spune și sloganul campaniei noastre, <We are Open for Talent>. Nu ne uităm la un tipar, la un <candidat ideal”>, ci la candidați cu pasiuni, cunoștințe și așteptări diverse. Căutăm potențial, motivație, adaptabilitate, interes față de învățarea continuă și tehnologie. De cele mai multe ori, motivația compensează lipsa unor cunoștințe acumulate în timpul facultății. De aceea, atitudinea și curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în fața unor cunoștințe specifice. Căutăm talente, <rebeli subtili> și încurajăm exprimarea personalității în rândul angajaților și potențialilor angajați”, arată Alina Gheuca, Manager – People, Performance & Culture
Primul automat de recrutare
KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, printr-un automat ce va putea fi utilizat de studenți, de la jumătatea lunii. Acesta va fi plasat în mai multe universități din București și la evenimentele la care compania va fi prezentă în acest an. Potențialii candidați care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat, care va face potrivirea între profilul lor și rol. Odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaților o cutie personalizată, care conține o șosetă colorată, creată de un producător român. Șoseta pereche va fi primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitățile de angajare la KPMG.

Joburile disponibile pe parcursul campaniei pot fi găsite aici.
KPMG este o reţea globală de firme de servicii profesionale, ce furnizează servicii de audit, consultanţă fiscală şi în domeniul afacerilor. Își desfăşoară activitatea în 153 de ţări şi are 207.000 de angajaţi în firmele membre din lume. În România şi Republica Moldova, KPMG îşi desfăşoară activitatea în cele şase birouri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, și are peste 800 de angajați, români şi străini.