Lorena Șerban, “eroina” unei campanii care celebrează legătura specială dintre mamă și fiică

Brand ambassador-ul NIVEA, Lorena Șerban, se află în centrul campaniei “Mamă și fiică in the SPOTlight – powered by Luminous630”, lansată de NIVEA și Highlight PR.

Lorena este protagonista unui video-manifesto emoționant, alături de mama sa. Cele două împărtășesc povești personale și ne arată cum poți fi un model pentru cineva drag și felul în care un ritual de îngrijire a tenului poate deveni un liant în relația mamă-fiică.

Campania aduce în atenție legătura unică dintre cele două generații și subliniază nu doar frumusețea individuală a fiecărei femei, ci și maniera extraordinară prin care mamele și fiicele se inspiră reciproc și devin modele de putere, încredere și frumusețe una pentru cealaltă.

Campania “Mamă și fiică in the SPOTlight – powered by Luminous630” și-a consolidat prezența în social media cu o serie de clipuri în care creatori de conținut și-au invitat mamele să împărtășească experiențele și învățămintele lor, contribuind la promovarea mesajului de putere și încredere între generații.

Prietenii noștri de la Generix Group Romania ne susțin să descoperim, în fiecare zi, oameni care inspiră. Poți afla mai multe despre ei aici: https://bit.ly/3oWaG8

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share