Pe 2 noiembrie, BusinessMark invită specialiștii de resurse umane la conferința MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices.
Conferința va reuni, la Iulius Congress Hall, profesioniști din domeniu, pentru a discuta despre brandul de angajator care, în ultimii ani, a devenit un element diferențiator în atragerea și retenția talentelor de top.
Vorbim despre un moment unic pe piața muncii, în care avem prezente cinci generații ce lucrează împreună în organizații. În acest context, ce provocări apar la nivel de departament de resurse umane, având în vedere că fiecare generație vine cu experiențe, nevoi și așteptări diferite? Cum creăm politici care să rezoneze cu fiecare dintre aceste generații și, în același timp, cum construim o cultură organizațională în care fiecare angajat se simte văzut, apreciat, acceptat, valorizat?
- Julius Meinl are un nou Managing Director
- Germanii de la TMD Friction mută în România centrul tehnic din Leverkusen. „Inima fabricii de plăcuțe de frână pleacă în România”
- Târgul de Cariere dă startul unui nou sezon de evenimente de recrutare și employer branding. 20.000 de candidați sunt așteptați la întâlnirile cu recrutorii, în martie și aprilie
În contextul post-pandemic, vorbim despre o reașezare a valorilor? Ce caută acum angajații când aplică pentru un nou loc de muncă: mai este salariul un factor diferențiator sau au ei nevoie, mai degrabă, să simtă că munca lor are un scop, un sens? Și ce rol joacă nevoia de stabilitate, în acest context socio-economic instabil cu care ne confruntăm în ultima perioadă?
Nu putem ignora nici impactul pe care pandemia l-a adus în digitalizarea departamentelor HR. Cum poate inteligența artificială susține activitatea în recrutare? La ce niveluri și în ce moduri poate fi utilizată pentru eficiență, dar și pentru asigurarea unui proces bias free? Și cum aducem „umanitate” acolo unde tool-urile tehnologice sunt tot mai avansate?
Acesta sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cele două sesiuni de prezentări și panelul de dezbatere, la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Tosin Ogunnusi, Empowerment Trainer, Executive Coach, Author
- SPECIAL GUEST: Ty Jernstedt, Founder, Remix Coaching
- Iulia Kolesnicov, Employer Brand Manager, Radiometer
- Diana Năstase, HR Director, FLEX
- Olivera Romanciuc, Regional HR Manager, Auchan Romania
- Ristena Sîrboiu, HR Manager, Litens Automotive Eastern Europe
- Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION Alba Iulia
- Daniela Alexandru, Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova
- Mirela Crețu, HR Manager, Kimball Electronics România
- Marius Ciurariu, Director Resurse Umane, Provident Financial Romania
- Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
- Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
- Raluca Hagiu, Growth Operations Manager, Undelucram.ro
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
- Ovidiu Bîrsă, Director Comercial, Edenred România
- Robert Schmidt, Business Development Manager, Smartree
- Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
- Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
- Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
Proiectul MAGNETICO este destinat liderilor și profesioniștilor din domeniu, care doresc să fie parte a unui dialog despre viitorul muncii și al departamentului de HR, recrutare, atragere și retenție de talente: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
În acest an, conferința a trecut prin Craiova, Cluj-Napoca, București, Iași, Oradea și Brașov, și va ajunge, pe 22 noiembrie, la Sibiu. Mai multe informații despre MAGNETICO și înregistrarea pentru eveniment pot fi găsite pe site-ul BusinessMark sau la adresa office@business–mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: zece la sută la achiziția a două bilete, 15 la sută pentru trei bilete și 20 la sută reducere la achiziția a peste patru bilete.
- Eveniment organizat de BusinessMark
- Parteneri: Romanian Software, MACROMEX, Undelucram.ro, Smartree, exploratist, CREASOFT IT, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, UCMS by AROBS, Benefit – an Edenred Company, MaxRelax, Wellington
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, Spotmedia.ro, Revista Cariere, IQads, SMARK, Portal HR, Revista de HR, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, Spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia.ro, Club Economic, Româna Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri, tion.ro, Revista Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean

BUSINESSMARK – EVENTS DESIGNED TO MAKE AN IMPRESSION!
Din 2013, organizează evenimente business, în principal “concept propriu”, gândite și planificate de echipa BusinessMark, de la idee și concept, până la implementare. Are o abordare all-industries și dedică proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret. Își propune să creeze contexte pentru schimb de experiență și lansare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi, evenimente gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. Este alături, pas cu pas, de cei aflați în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B. Ei pot conta pe experiența BusinessMark în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.