Nestlé România organizează a cincea ediție a școlii de vară Summer’s Cool și lansează YOUth eBusiness Academy

Între 5 și 23 iulie, Nestlé România derulează a cincea ediție a Summer’s Cool, un proiect de dezvoltare adresat studenților și proaspeților absolvenți de facultate.

Compania organizează Summerʹs Cool cu scopul de a deschide noi oportunități de carieră în rândul tinerilor și de a se implica activ în educația lor. Peste 700 de tineri din patru țări au candidat pentru cele 60 de locuri disponibile. Cei selectați vor fi primii înrolați și în YOUth eBusiness Academy, un program destinat creșterii abilităților digitale ale tinerilor.

Participanții vor afla de la specialiști din domeniile management de proiect, logistică, financiar, cercetare de piață, vânzări, marketing, digital, relații publice, e-Commerce, nutriție şi leadership, informații-cheie, prin atelierele organizate, își vor dezvolta abilitățile de leadership, comunicare, lucru în echipă, gândire critică, inteligență emoțională. Vor beneficia de o experiență multiculturală, vor lucra alături de studenți din alte țări și vor descoperi culturi și perspective noi, vor obține cunoștințe practice prin finalizarea unui proiect de echipă și vor primi sprijin și mentorat din partea liderilor Nestlé.

Acest proiect, alături de celelalte proiecte derulate sub inițiativa Nestlé Needs YOUth, vine să aducă o soluție la realitatea îngrijorătoare a șomajului din rândul tinerilor români între 15 și 24 de ani – 17,3 la sută, conform Institutului Național de Statistică. “Din 2013, Nestlé susține generațiile viitoare de lideri, antreprenori și agripreneuri, prin inițiativa Nestlé Needs YOUth. În ultimii ani, 4.000 de tineri din România au beneficiat de proiectele derulate de noi. În 2020, au participat la ediția online a Summer’s Cool 20 de studenți, iar anul acesta dorim să atragem în proiect 60 de tineri din România, Bulgaria, Serbia și Croația. Până în 2025, ne-am luat angajamentul să oferim 20.000 de noi oportunități de angajare și 20.000 de ucenicii și stagii de internship sau traineeship în Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord”, spune Loredana Gîlmeanu, SEM HR Business Partner & Country Lead, Nestlé România.

Summerʹs Cool completează pregătirea teoretică oferită de școală cu una practică, menită să-i familiarizeze pe studenți cu cerințele și realitatea joburilor din lumea de business. Studenții ale căror rezultate au fost remarcate pe parcursul workshop-urilor vor aprofunda cele învățate prin începerea unor stagii de internship. La această ediție, vor avea provocarea de a lucra în echipă și de a pregăti un studiu de caz pe tema sustenabilității. La finalul cursurilor, participanții vor fi recompensați cu premii speciale.

În această primăvară, Nestlé a lansat și proiectul YOUth eBusiness Academy, în care vor fi înrolați participanții de la școala de vară. Ei vor dobândi abilități digitale avansate și vor obține o certificare ce atestă finalizarea cursului. O atenție deosebită va fi acordată acestui proiect în România și în toată Europa de Sud-Est, unde Comisia Europeană atrage atenția asupra ratei scăzute de digitalizare în rândul tinerilor. Conform datelor Eurostat din 2019, puțin peste 50 la sută dintre tinerii români aveau un nivel minim de cunoștințe și abilități în spațiul digital.

Prin inițiativele virtuale adresate tinerilor, Nestlé și-a luat angajamentul să le ofere acestora experiențe de învățare diverse, inclusiv cursuri în spațiul digital, pentru a le permite să câștige experiență. În România, 228 de tineri au participat la programe de internship și traineeship, iar la cele peste 100 de evenimente dedicate dezvoltării abilităților și sprijin în vederea angajării au fost prezenți peste 3.800. Împreună cu partenerii săi locali, Nestlé a implicat în activitățile sale peste 18.000 de tineri la nivel național.

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului pentru atingerii obiectivelor pentru 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuirii la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului Nestlé for Healthier Kids, extinderea inițiativei Nestlé needs YOUth și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Articolul anterior

Benetton oprește producția de îmbrăcăminte în România și își vinde activele din Arad

Articolul următor

UiPath Foundation ajută elevii și dascălii din România și India să aibă acces la educație de calitate

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share