Agenția cu peste 14 ani de experiență în consultanță și soluții pentru marketing și comunicare B2B își schimbă statutul din Partener Gold în Partener Platinum Hubspot, furnizorul celei mai avansate platforme de marketing și vânzări din lume.
Cu mai mult de 86.000 de clienți din peste 120 de țări, Hubspot este liderul pieței de soluții software pentru automatizare de marketing și vânzări. Noul statut acordat NNC Services are la bază cunoștințele și abilitățile echipei NNC, și certificările obținute de membrii acesteia. Și creșterea portofoliului de clienți care au implementat soluția pentru a-și îmbunătății rezultatele joacă un rol important.
“În cei trei ani de când integrăm HubSpot în operațiunile clienților, am ajutat 20 de companii, din România, SUA, Polonia și Germania, să-și optimizeze procesele și să descopere noi funcționalități pentru a-și îmbunătăți rezultatele. Deși HubSpot este pe lista de priorități pentru investiții a companiilor din SUA și Europa de Vest de peste zece ani, suntem încântați că tot mai multe companii din România și Europa de Est adoptă soluții de automatizare. Cu ajutorul clienților noștri, am ajuns la un înalt nivel de performanță, fapt recunoscut prin noul statut acordat de HubSpot. Încurajăm companiile care vor să obțină transparență și predictibilate pentru programele de marketing și vânzări să adopte Hubspot, soluție recunoscută de Gartner în 2020 ca lider pentru managementul clienților”, declară Alexandra Coțovanu, CEO, NNC Services.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
Inbound marketing, conceptul în jurul căruia HubSpot și-a dezvoltat soluția software de automatizare din 2006, este unul dintre cele mai creditate curente de marketing contemporan, datorită potențialului său de a le oferi potențialilor clienți informații de valoare, la momentul optim, pentru ca ei să ia decizia de cumpărare. România este încă într-un stadiu incipient de asimilare a conceptului și de aplicare a acestor strategii, iar NNC Services și-a asumat rolul de pionier în inbound marketing din 2017. Companiile care au integrat platforma HubSpot și vor să se asigure că o folosesc la adevăratul ei potențial pot beneficia, până la finalul anului, de un audit gratuit, oferit de consultanții NNC Services.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
DESPRE NNC SERVICES
Propune o abordare pragmatică în alegerea celor mai bune strategii de marketing și comunicare, bazată pe experiența de peste 14 ani în consultanţă de management şi marketing, pentru companiile de tip B2B. Portofoliul de clienţi NNC Services include jucători importanți de pe piaţa românească şi internaţională de IT şi servicii, pentru care compania dezvoltă programe de marketing ce garantează rezultate măsurabile la nivel de vânzări şi vizibilitate pe piaţă.