Grupul APT, cu un istoric de peste 25 de ani, venituri de 64 milioane de euro și aproape 4.000 de angajați în 2021, își schimbă denumirea în Prohuman APT, pentru a se alinia la identitatea grupului din care face parte.
Furnizorul de servicii de resurse umane Prohuman, liderul pieței de profil din Ungaria, prezent în șapte țări europene (Ungaria, România, Slovenia, Croația, Serbia, Germania și Austria) a achiziționat, în 2017, pachetul majoritar de acțiuni al APT, și a intrat pe piața românească. Până acum, activitatea în România s-a desfășurat în paralel, sub cele două branduri.
Prima jumătate a anului a favorizat tranziția naturală către alinierea identității companiei românești la elementele de brand Prohuman – nume, logo, domeniu web și popularizarea noii identități în parteneriatele în care grupul APT este implicat și în mediul de afaceri autohton, în general.
„Suntem în proces de expansiune teritorială la nivel național și am considerat potrivit că este momentul să ne facem cunoscuți sub noul brand Prohuman. Dorim să ne asigurăm partenerii de business, angajații, candidații, că echipa cu care s-au obișnuit deja va fi la fel de dedicată tuturor proiectelor. Grupul din care facem parte și noi, echipa din România, avem planuri frumoase de dezvoltare și continuăm să le oferim partenerilor servicii la cel mai înalt nivel calitativ. Alinierea la brandul Prohuman înseamnă și alinierea la viziunea grupului de a îmbunătăți și de a diversifica continuu serviciile și de a deveni lider de piață în topul companiilor de profil din Europa de Est, până în 2024”, spune Sorina Donisa, CEO Prohuman APT.
Ce se află în spatele rebranding-ului
Apartenența la un grup internațional a oferit companiei românești APT avantajul de a beneficia de procesul de knowledge sharing la nivel de grup și regional, ceea ce s-a tradus într-un parcurs de continuă creștere din 2018. Pe lângă liniile de business deja consacrate, de recrutare și muncă temporară specialiști, compania a dezvoltat substanțial și linia de business de recrutare și muncă temporară blue. Prohuman APT și-a extins portofoliul de parteneri și acoperirea teritorială, iar rețeaua include acum șase sucursale, în Brașov, Iași, Timișoara, Sibiu, Craiova și Ploiești, pe lângă noul sediu central din București, din Expo Business Park.
Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 314 milioane de lei (64 milioane de euro), și s-a poziționat în top 3 jucători pe piața locală de servicii HR. Prin procesul de rebranding, se aliniază la identitatea de grup, dar și la strategia și dorința de expansiune teritorială a Prohuman. Până la finele anului, conducerea companiei estimează afaceri de aproximativ 70 milioane de euro.
DESPRE GRUPUL APT
Are un istoric de 25 de ani pe piață și este unul dintre pionierii serviciilor de resurse umane din România. A evoluat natural și și-a extins aria de servicii și de competență pentru a ține pasul cu provocările unui mediu de afaceri în continuă schimbare și pentru a satisface cerințele tot mai sofisticate ale clienților săi. În 2017, compania a fost achiziționată de Prohuman, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de resurse umane din zona balcanică.