O franțuzoaică, noul manager de marketing la Via Viticola

CARIERĂ. Solène Cesbron are o experiență de aproape 15 ani în design și comunicare.

Via Viticola, firmă a grupului Vintruvian Estates, ce deţine cramele Viticola Sarica Niculiţel şi Domeniile Prince Matei, își consolidează echipa de marketing odată cu sosirea franțuzoaicei Solène Cesbron.

Solène Cesbron are o experiență de aproape 15 ani în design și comunicare, iar ultimii cinci ani i-a petrecut la Brandient, firma de consultanță în strategie și design de brand, unde a căpătat o înțelegere foarte bună a domeniului FMCG (Fast-moving consumer goods).

“Venirea la Via Viticola marchează pentru mine trecerea de la design, la strategie de brand și apropierea de un domeniu care mă pasionează, vinul. Am moștenit această pasiune de la tatăl meu, care este implicat în multe proiecte de promovare a vinurilor din Anjou, și de la bunicul meu, care a fost viticultor. Sunt bucuroasă să mă alătur echipei Via Viticola, o echipă ambițioasă și care se află într-un moment de creștere, în contextul lansării unei noi imagini de brand pentru Caii de la Letea. Primul meu proiect va fi pentru Domeniile Prince Matei și dezvoltarea portofoliului de branduri în jurul iconicului Prince Matei”, spune Solène Cesbron.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Solène Cesbron a lucrat pentru Decât o Revistă și este cofondatoare a studioului de design și comunicare Zvâc, în 2013. A absolvit École Estienne din Paris, cu Diplôme Supérieur d’Arts Appliqués (DSAA) în comunicare și design, și École Duperré, cu un Brevet de Technicien Supérieur (BTS) în design grafic. Anul trecut, a obținut diploma WSET level 2 Award in wines.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share