O româncă va conduce operațiunile Unilever în cinci țări

Din 1 martie, Ana-Maria Pâslaru preia funcția de Managing Director al Unilever South Central Europe, după trei ani petrecuți în echipa de leadership a Unilever în regiunea Europei de Est, unde a coordonat businessul Unilever din Țările Baltice și a ocupat funcția de EE Category Lead Home Care.

Înainte să conducă echipa din Țările Baltice, Ana-Maria Pâslaru a fost director de marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din 2015. În această perioadă, a coordonat campanii naționale de impact pentru brandurile Dove, Dero, Clear, Rexona, Omo, Cif, Domestos, Savo, și a condus activitatea categoriilor de produse pentru îngrijirea locuinței din Europa Centrală și de Est.

“Mă bucur să mă întorc acasă și să mă dedic echipei Unilever din South Central Europe, echipa în care am făcut primii pași în Unilever și unde regăsesc oameni și proiecte care-mi sunt printre cele mai dragi. Principalul obiectiv pe care mi-l setez în noul rol este să fiu în continuare alături de echipă pe drumul dezvoltării sustenabile, să duc mai departe moștenirea unei companii puternice, care s-a dezvoltat de-a lungul timpului cu integritate, pasiune și mândrie, cu scopul de a realiza schimbări pozitive în societate”, declară Ana-Maria Pâslaru.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în 2007, ca management trainee, și a deținut mai multe funcții în departamentele de marketing și customer marketing ale companiei. Din martie, va conduce businessul Unilever South Central Europe, regiune care reunește echipele Unilever din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova. Ana-Maria Pâslaru preia noul rol de la James Simmons, care a ocupat această funcție în ultimii trei ani.

Articolul anterior

FAN Courier angajează 300 de oameni în hub-ul pe care-l va inaugura în Cluj, anul acesta

Articolul următor

Partea plină a paharului, în 2020: fluctuația de personal în companiile din România, în scădere

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share