Platforma digitală globală pentru comerțul online deschide 25 de poziții noi în hub-urile logistice din Oradea și București, pe care își propune să le ocupe în perioada imediat următoare, ca răspuns la dezvoltarea accelerată a comerțului Cross Border.
Packeta România are acum 150 de angajați și subcontractori în România, iar aproape trei sferturi dintre coletele pe care le procesează aparțin zonei de comerț Cross Border.
Creșterea echipei va sprijini, pe de o parte, activitatea de comerț transfrontalier a Packeta România, și își va aduce contribuția la activitățile premergătoare celui mai intens sezon dintr-un an în industria de logistică – lunile noiembrie și decembrie, când magazinele online derulează campanii ample de vânzări de Black Friday și Crăciun.
- Meral Badea (SIGNAL IDUNA): “Domeniul HR reprezintă nu doar locul meu de muncă, ci și o oportunitate de a influența pozitiv viața oamenilor din compania în care lucrez”
- Lucrul de acasă, tot mai căutat la final de an. Posturile remote au atras peste 150.000 de candidaturi pe bestjobs, doar în noiembrie
- Inteligența artificială prinde viață la București: 300 de specialiști Adobe România transformă ideile în realitate… digitală
“Nevoile tot mai specifice ale consumatorilor și așteptările în evoluție cu privire la întreg lanțul de servicii de comerț reprezintă una dintre cele mai importante cauze de transformare a industriei de logistică. La Packeta România, integrăm cu succes tehnologiile care ne ajută să reducem la minimum erorile și să ne degrevăm colegii de task-urile repetitive, ca să se poată concentra pe acele activități unde prezența umană este esențială.
Ne-am asumat că este strategic să acordăm atenție modului în care angajații, lucrători în depozite, utilizează în mod colaborativ tehnologia, pentru a crea o forță de muncă mai valoroasă, în beneficiul clientului final. În logistică, este momentul investițiilor în tehnologie și oameni, în mod egal”, spune Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.
Dezvoltarea constantă și perspectivele în comerțul intern și Cross Border generează multiple oportunități pentru angajații din logistică și cresc eforturile de recrutare ale companiilor. Potrivit unei analize Packeta România, cei mai căutați profesioniști în logistică sunt lucrătorii în depozit și specialiștii Customer Care pe segmentul eCommerce.
“Odată cu evoluția dinamicii pieței, companiile de logistică trebuie să fie în măsură să optimizeze procesele de recrutare pentru rezultate mai bune și să rămână angajatori de top pentru a-i reține pe cei mai buni angajați”, arată Cristina Grosu.
DESPRE PACKETA ROMÂNIA
Este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România din 2017. Are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 16.000 de puncte pick-up proprii și lockere în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 139.000 de puncte pick-up partenere și lockere în toată Europa. În 2022, grupul Packeta a transportat peste 90 de milioane de colete și colaborează cu peste 46.000 de magazine online și selleri. Magazinele online își pot expedia coletele și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din UU, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel și Turcia.