Pegas ia cu asalt piața europeană, prin listarea pe Amazon

Cel mai cunoscut brand de biciclete din România va fi listat pe cinci marketplace-uri Amazon. Pe lângă partenerii locali din Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia și Polonia, Amazon oferă acces la întreaga piață europeană, iar implementarea unui proiect de succes va fi urmat de extinderea în SUA.

“Am făcut teste, în primele șase luni, și cererea pe Amazon, la anumite produse, depășește chiar și de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței din România. Ne vom lista pe cele cinci marketplace-uri europene Spania, Franța, Germania, Italia și Marea Britanie, de unde se pot trimite produse pe tot teritoriul UE”, anunță Andrei Botescu, CEO Pegas.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pegas vizează și creșterea numărului de magazine din țară, extinderea rețelei de distribuție internă și internațională și modernizarea constantă a gamei de produse. Până la finalul lui 2020, Pegas va deschide cel puțin zece magazine, pe lângă cele existente, produsele brandului vor  ajunge în 400 de magazine și cinci lanțuri mari de retail, iar trei milioane de euro este valoarea unui proiect cu finanțare europeană ce va asigura cercetarea și dezvoltarea produselor și deschiderea unei linii de producție integrate, în România.

Din acest an, orice antreprenor care dorește să devină parte din povestea Pegas o poate face prin achiziționarea unei francize. Câteva zeci de magazine se vor deschide, în acest sistem, până la finalul anului, în țară și peste hotare. Pe lângă creșterea numărului de modele și mărirea sectorului de distribuție, Pegas a dezvoltat primul sistem de smart bike sharing fără parcări din România, Ape Rider, pe care l-a și implementat în luna mai și a pus la dispoziția celor interesați 2.000 de biciclete.

“Pegas își propune să devină un etalon în ceea ce privește evoluția noastră ca oameni. Dacă ești copil, cu siguranță vei vrea să te plimbi pe bicicletă. Dacă îți place adrenalina sau iubești plimbările la munte, Pegas are soluții în acest sens. Dacă ai ieșit la pensie, dar nu vrei să renunți la mișcare, Pegas are o gamă dedicată pentru persoanele din această categorie. Dacă vrei metode de transport alternativ în orașul tău, fără a-l polua, Pegas are o gamă consacrată de biciclete și vehicule electrice. În fiecare etapă a vieții noastre, în ceea ce privește mișcarea și mersul pe bicicletă, Pegas are o propunere atractivă și originală”, spune Mihai Chipcia, director de vânzări Pegas.

Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut de pe piață după 1989, pentru a reveni în forță în 2012. Cu o investiție inițială de 70.000 euro, antreprenorul Andrei Botescu a cumpărat marca și, alături de o echipă entuziastă, a dat aripi bicicletelor Pegas. A păstrat linia ce le-a consacrat, dar le-a adăugat elemente moderne. În primul an de la lansare, Pegas a vândut doar 500 de biciclete. Creșterea constantă a urcat însă această cifră la peste 25.000 de unități anual, iar cifra de afaceri a companiei a sărit de opt milioane de lei, în 2017.

Articolul anterior

IBM: O bulgăroaică va conduce subsidiara din România

Articolul următor

Avertisment al Camerei de Comerț Americane: "Speculațiile la adresa angajatorilor privați creează un precedent periculos"

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share