PENNY, noul sponsor principal al „naționalei” de fotbal și al tricolorilor U21

Federația Română de Fotbal (FRF) a încheiat un nou contract de sponsorizare cu PENNY, parte a companiei germane REWE Group.

Este cel mai important parteneriat din istoria FRF, având în vedere că, pentru prima oară, ambele reprezentative, seniori și U21, vor avea un sponsor principal. În plus, suporterii vor beneficia de prima gamă de produse alimentare și non-alimentare cu însemnele tricolorilor.

Acestea sunt coordonatele speciale ale contractului dintre Federația Română de Fotbal și PENNY, care va dura cel puțin până la finalul lui 2024. PENNY va continua să susțină ca și până acum, din calitate de sponsor, toate celelalte reprezentative ale României, însă noul parteneriat aduce un statut de sponsor principal pentru echipa națională de seniori și reprezentativa Under 21.

Suporterii vor putea descoperi, în cele aproape 300 de magazine PENNY din țară, echipamentul oficial al echipei naționale de fotbal și o întreagă gamă de produse personalizate, cu însemnele tricolorilor. „Acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanțăm și să implementăm proiectele noi pentru anii următori și să le consolidăm pe cele deja începute. Am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naționale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, declară Răzvan Burleanu, președintele FRF.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„Fotbalul trezește emoții. Nu este doar un sport sau un joc de echipă, este mai mult decât atât. Înseamnă forță, perseverență, bucurie și, uneori, chiar tristețe. Este vorba despre acel efort comun, care duce la cele mai bune rezultate, trăite la intensitate mare. Din 2015, PENNY susține FRF și a fost o decizie firească pentru noi să continuăm să facem echipă și să extindem parteneriatul, de data aceasta ca sponsor principal al echipei naționale și al României U21. Ne propunem să ne implicăm tot mai mult în fotbalul românesc, prin dezvoltarea primei game de produse alimentare și non-alimentare cu însemnele tricolorilor, dar și prin promovarea unui stil de viață sănătos pentru români”, spune Daniel Gross, CEO PENNY Romania.

DESPRE PENNY

Este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice, situate în Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. Rețeaua PENNY în România este alcătuită din 278 de magazine și o echipă formată din 5.000 de angajați.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share