Pentalog inaugurează primul sediu adaptat muncii hibrid. Compania are 150 de posturi disponibile pentru specialiști IT

Centrul de dezvoltare de software din București al grupului Pentalog, companie specializată în furnizarea de servicii și soluții digitale la nivel global, s-a mutat, de astăzi, într-un sediu nou, adaptat sistemului de muncă hibrid.

Flexibilitatea prezenței la birou, spațiile dedicate colaborării creative și accesibilitatea locației au fost cele mai importante criterii ce au stat la baza alegerii noului sediu de către managementul companiei, care a dorit să răspundă astfel nevoilor și preferințelor exprimate de angajați.

La ieșirea din cei doi ani de pandemie, centrul din București este primul birou Pentalog care ține cont de noua realitate a muncii hibrid, cu accent pe colaborarea mixtă – la distanță sau față în față. Spațiul de lucru este adaptat numărului de angajați care vin ocazional la sediul companiei. Strategia de alegere a sediilor Pentalog vine în urma studiilor interne, prin care au fost consultați angajații: 90 la sută dintre ei și-au dorit libertate completă în alegerea frecvenței de prezență la birou.

Astfel, compania nu a adoptat o regulă strictă privind numărul orelor petrecute fizic la birou. Este exclusiv opțiunea angajaților să lucreze la sediu sau de la distanță. Pentru cei care doresc să se alăture colegilor de la birou, Pentalog le pune la dispoziție o aplicație internă prin care ei își anunță prezența din timp și își rezervă un birou la care să lucreze. Acest sistem oferă o maximă flexibilitate și libertate de a lucra de oriunde, inclusiv din alt oraș sau altă țară. De altfel, compania le permite angajaților să lucreze din oricare dintre cele 16 sedii de pe trei continente.

“O majoritate covârșitoare a colegilor noștri s-au exprimat în favoarea unui sistem de muncă flexibil, care să le permită să aleagă dacă lucrează de acasă sau de la birou. Am pus pe primul loc libertatea de alegere pe care o au angajații noștri, fără ambiguitate. Un alt aspect important a fost pentru noi poziționarea cât mai centrală a sediului, pentru a spori accesibilitatea colegilor și a clienților care vor să ne viziteze”, spune Dan Avram, Chief Customer Success Officer la Pentalog.

150 de posturi disponibile pentru specialiști IT 

Schimbarea sediului vine în contextul unei creșteri constante ale companiei pe piața extrem de competitivă din România. Pentalog are acum posturi disponibile pentru circa 150 de specialiști IT.

“Ne dorim colegi care să contribuie la un impact pozitiv al tehnologiei în lume, alături de noi și de clienții noștri – companii de produs, native digital, unicorni și viitori unicorni. Căutăm, în special, programatori Python, NodeJS, ReactJS, .NET, Mobile și PHP, dar și specialiști DevOps. Viitorilor noștri colegi le oferim un mediu de lucru care să le asigure un echilibru între viața personală și cea profesională, dar și un mediu în care să continue să se dezvolte profesional și să rămână relevanți pentru provocările de mâine”, arată Dan Avram.

Pe lângă modelul de lucru flexibil, compania pune accent pe o cultură internă bazată pe cultivarea excelenței, pe o comunicare transparentă într-un mediu sigur, în care angajații cooperează eficient, dar se bucură și de o autonomie care le permite să-și lase amprenta asupra activității lor. Ei au la dispoziție beneficii materiale clasice (asigurare medicală privată, protecție împotriva riscului valutar, discount-uri la o listă de furnizori), dar și mentorat și resurse de training pentru dezvoltarea lor profesională, alături de o comunitate de specialiști de top.

Candidații interesați de posturi disponibile la Pentalog pot aplica aici.

DESPRE PENTALOG   

Este o companie specializată în furnizarea de servicii şi soluţii digitale, cu peste 1.400 de ingineri IT, în 16 locaţii (Franţa, Romania, Republica Moldova, Germania, SUA, Mexic, Marea Britanie, Ucraina şi Polonia) de pe trei continente şi o comunitate de 400.000 de specialişti.  Propune servicii de dezvoltare de software, expertiză în inovare şi growth, dar şi soluţii de evaluare, recrutare şi freelancing.  

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share