Pizza Hut Delivery caută parteneri de franciză în România

Strategia de dezvoltare a business-ului Pizza Hut Delivery în România presupune lansarea programului de extindere în sistem de franciză. Compania își propune să deschidă noi locații, în marile orașe, și să ajungă la peste 30 de unități,  în următorii trei ani.

Noul program dezvoltat de Pizza Hut Delivery reunește experiența de business acumulată la nivel național și nivel internațional, și oferă o serie de beneficii pentru dezvoltatorii români care doresc să opereze o franciză Pizza Hut Delivery. Costul de achiziție este de 25.100 euro, iar costul mediu pentru deschiderea unei locații este de circa 200.000 de euro, în funcție de suprafața locației și localizare. Suma include taxa de franciză, costurile operaționale (echipamentele, flotă) și de amenajare a unui punct Pizza Hut Delivery, conform standardelor internaționale. Durata minimă a unui contract este de zece ani, cu posibilitatea de prelungire.

“Programul de francizare face parte din strategia de dezvoltare a brandului Pizza Hut Delivery în România, după experiența acumulată în cei aproape zece ani – perioadă în care am câștigat un segment important pe piața locală. Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații din România și deschiderea de unități în alte orașe importante. Vrem să punem bazele unui program sustenabil pe termen lung, prin intermediul căruia ne dorim să inițiem colaborări mutual benefice, cu parteneri de încredere”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant Pizza Hut Delivery.

Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat, pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu ce trebuie să ocupe între 100 și 150 metri pătrați, să urmeze o perioadă de opt săptămâni de training specializat, respectarea numărului de salariați, care trebuie să fie cuprins între 20 și 25 de persoane, dar și capitalul disponibil. “Lansarea programului de francizare este o etapă firească în procesul de extindere în România, după ce, în ultimii ani, Pizza Hut Delivery a urmat un trend ascendent și s-a dezvoltat tot mai mult. Programul nostru se va desfășura etapizat, pe parcursul a 2-3 luni, timp în care ne vom ocupa de certificarea noului partener în sistemul internațional de francizare și de oferirea de consultanță pentru amenajarea și deschiderea noii locații, activități pe care le putem demara și în paralel”, explică Dan Ilie, director executiv Pizza Hut Delivery România.

Dezvoltatorii interesați de colaborarea în sistem de franciză cu Pizza Hut Delivery vor beneficia de asistență personalizată din partea echipei de specialiști a companiei, training-uri tematice, acces la platformele de evaluare și audit folosite la nivel internațional, precum și consultanță pentru activitățile de marketing. Pizza Hut Delivery este una dintre cele mai dezvoltate rețele de livrări la domiciliu din România, cu 12 unități, dintre care opt în București și câte una în Cluj-Napoca, Brașov și Popești-Leordeni. În acest moment există și o locație francizată, Pizza Hut Delivery Obor, un proiect pilot implementat cu succes, ce stă la baza demarării actualului program de francizare la nivel național.

Articolul anterior

Techsylvania: Companii de renume, gadget-uri și competiție pentru startup-uri

Articolul următor

Topul joburilor rare și bine plătite

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share