Planurile JYSK pentru 2023: cel puțin 15 magazine noi și 100 de locuri noi de muncă

Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă continuă expansiunea în România în 2023.

Anul acesta, compania planifică deschiderea a cel puțin 15 magazine noi și modernizarea a minimum 13 magazine mai vechi. Expansiunea din 2023 va crea peste 100 de locuri de muncă noi.

Până în august 2023, JYSK are în plan modernizarea a încă 12 magazine. Ele vor trece printr-o schimbare majoră de design, pentru a fi amenajate conform conceptului actual, Store 3.0. Cu noul concept, atmosfera este mai caldă, apropiată de cea a unei locuințe, amplificată de podelele din lemn de culoare deschisă și de noul sistem de iluminat, care ajută la reducerea consumului de energie destinată iluminatului cu cel puțin 25 la sută.

Primul magazin nou din acest an este planificat pentru finalul lunii februarie, în Târgoviște. În primăvară, retailerul va inaugura alte patru magazine noi, în orașe în care JYSK nu era prezent până acum, precum Dej, Rădăuți și Câmpulung Muscel.

“Obiectivul nostru este să fim cât mai aproape de clienți și să facem ofertele JYSK accesibile unui număr cât mai mare de oameni. De aceea, continuăm să inaugurăm magazine noi, nu doar în orașe mari, ci și în localități mai mici, unde, de multe ori, nu există un alt retailer internațional sau chiar național. O provocare în procesul de expansiune o reprezintă găsirea spațiilor potrivite pentru conceptul de magazin JYSK, care presupune spații de circa 1.200-1.250 mp, potrivite activităților de retail. 2023 va fi un an plin din punct de vedere al deschiderilor și redeschiderilor. Iar noi căutăm deja spații pentru viitoarele magazine, ce se vor deschide după 2023”, spune Cristi Zamfir, Development Manager JYSK România.

Peste 100 de locuri de muncă noi la JYSK în 2023

Inaugurarea de noi magazine presupune crearea de noi locuri de muncă. JYSK va deschide peste 100 de noi poziții în magazine, printre care asistent vânzări, responsabil logistic și director de magazin. Toate posturile noi vor fi publicate aici, în momentul formării echipelor fiecărui magazin.

JYSK caută colegi care să împărtășească valorile companiei. Cele trei valori fundamentale sunt: bun comerciant, colegialitate și spirit corporatist. Liderii companiei trebuie să demonstreze că lucrează conform Leadership-ului JYSK, definit de valorile: lider, mentor și comunicator.

Pentru angajații noi, dar pentru cei care lucrează deja în companie, sunt organizate programe de training care să-i ajute să se dezvolte, să înțeleagă mai bine afacerea, să se perfecționeze la nivel profesional și personal. Printre programele de dezvoltare se numără Talent Academy – destinat asistenților de vânzări și responsabililor logistici talentați, Sleep Academy – destinat responsabililor de arie din categoria produselor pentru somn și Store Manager Trainee – program ce pregătește viitorii șefi de magazine.

DESPRE JYSK ROMÂNIA

  • JYSK este un lanț internațional de mobilier și accesorii pentru casă înființat în anul 1979 în Aarhus, Danemarca.
  • Primul magazin JYSK din România s-a deschis în 2007, la Oradea.
  • În prezent există 129 de magazine JYSK în România.
  • Compania are peste 1.100 de angajați în România.
  • Printre beneficiile acordate angajaților se numără: tichete de masă, tichete de vacanță, zile libere în plus în funcție de vechime, zi liberă de ziua de naștere a angajatului, bonusuri competitive, programe de training și dezvoltare. 
Articole din aceeași categorie
Total
0
Share