Barbara Grabiwoda a preluat rolul de Chief Commerce Strategy Officer al Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE).
Primele obiective ale Barbarei Grabiwoda – care va raporta direct către Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE – vor fi dezvoltarea și implementarea strategiilor de comerț și retail media pe piețele-cheie din CEE și consolidarea angajamentului Publicis Groupe CEE pentru inovație, integrare și creșterea sustenabilă a clienților într-un peisaj al comunicării aflat în continuă schimbare.
Aceasta implică conectarea retail media cu conținutul de comerț, stimularea inovației în producția de conținut prin inteligența artificială, scalarea produselor și dezvoltarea hub-urilor, susținerea creșterii și inovației clienților și extinderea soluțiilor pe multiple piețe pentru clienții-cheie din retail. De asemenea, există o viziune pe termen lung ca rolul său să se extindă și să acopere toate aspectele strategiilor de comunicare și media.
- Tendințe în freelancing, în 2025
- Pehart Grup investește în formarea viitorilor specialiști ai industriei hârtiei, prin parteneriate strategice cu școlile profesionale
- Mai puțin de jumătate dintre angajați se așteaptă la o primă de Paști
Barbara Grabiwoda are o vastă experiență în strategii de comerț, transformare digitală și producție de conținut scalabil. A fost Chief Strategy Officer la PXP / Publicis Production, unde a avut un rol esențial în definirea strategiilor de eCommerce și producție. Cu o experiență de peste un deceniu pe partea clientului, a ocupat roluri de leadership și la LOT Polish Airlines, Alior Bank și Tchibo, unde a îmbinat business-ul și marketingul și a accelerat transformarea digitală.
Pe lângă rolurile sale executive, este și un lider de opinie în producția de conținut bazată pe inteligență artificială. În 2024, a fost autoarea principală a lucrării Supercharging Content Production with GenAI: Turning Buzzwords into Scalable Practices – A Cross-Sector Analysis, un studiu amplu despre impactul IA asupra eficienței și optimizării proceselor de producție de conținut.
Deține un doctorat de la Școala de Economie din Varșovia, unde teza sa despre comportamentul de cumpărare al Generației Z a fost desemnată „Cea mai bună teză de doctorat a anului”. Este lector la universități de prestigiu din Polonia și autoarea cărții „The Economics of Digital Shopping in Central & Eastern Europe” (Cambridge University Press, 2022).