Luna aceasta, Publicis Groupe România a lansat o nouă ediție a proiectului School of Big Ideas, Modulul Creativ, o inițiativă destinată studenților și tinerilor absolvenți care își doresc o carieră în advertising.
Proiectul este conceput sub forma unui program de învățare care abordează cele mai importante aspecte din cele patru arii principale ale unei agenții de creație: Client Service, Strategy, Art Direction și Copywriting.
În ediția precedentă, la Modulul Creativ s-au înscris 476 candidați. 127 de tineri au fost selectați să participe la cursurile creative organizate de Publicis Groupe România. Dintre ei, 50 au finalizat partea teoretică și practică a modulului, iar 14 dintre finaliști sunt angajați ai Publicis Groupe România, în diverse roluri.
Cursurile teoretice și etapa practică din Modulul Creativ vor acoperi aspectele esențiale ale unei agenții de advertising, de la rolul fiecărui departament până la flow-ul de lucru de zi cu zi. Cursanții vor folosi cunoștințele dobândite ca să rezolve un brief formulat de organizatori. Programul se va încheia cu un stagiu de internship plătit, de trei luni, în care participanții selectați vor lucra pentru clienți reali, sub îndrumarea specialiștilor Publicis Groupe România.
- Angajatorii pregătesc terenul pentru transparentizarea pieței salariilor: 40% dintre anunțurile de recrutare postate în 2025 au salariul afișat
- Negruțu, Hachiko al Poștei Române, vedeta cartierului Nicolina din Iași
- Julius Meinl are un nou Managing Director
„Contribuția la educarea și formarea viitoarei generații de specialiști în domeniul creativ face parte din ADN-ul nostru. Credem în acest program și în rezultatele sale, iar succesul ediției anterioare ale Modului de Creație este dovada acestui lucru: 14 absolvenți ni s-au alăturat ca angajați în agențiile noastre. Prin programul School of Big Ideas ne-am propus să le oferim tinerilor posibilitatea să descopere cum funcționează diversele departamente dintr-o agenție de creație și cum colaborează între ele. Astfel, pot identifica zona care li se potrivește cel mai bine pentru o carieră de succes. Învățăm și noi alături de studenți, îmbunătățim programul cu fiecare ediție și suntem într-un continuu proces de dezvoltare”, spune Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe România.
Înscrierile la Modulul Creativ al School of Big Ideas s-au deschis pe 15 iulie și sunt așteptate pe schoolofbigideas.ro până pe 18 august. Cursurile se desfășoară între 2 iulie și 30 septembrie și includ o parte teoretică online, ce acoperă toate subiectele esențiale, și una practică. Cursanții selectați vor participa la un internship organizat de Publicis Groupe România în trei agenții de creație – Publicis România, Leo Burnett România și Saatchi & Saatchi România. Internship-ul, cu o durată de trei luni, începe în 28 octombrie. Participarea la School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.
DESPRE PUBLICIS GROUPE – THE POWER OF ONE
Prezent de peste 25 ani pe piața locală, Publicis Groupe România este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România. Le oferă clienților acces la cele mai avansate servicii și instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: comunicare, media, data și tehnologie. În portofoliul său se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Publicis Relations, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, The Geeks, MSL The Practice, MSL Consultants, Zenith, Starcom și Spark Foundry.