Renault Day: Peste 13.000 de participanți au sărbătorit succesul Grupului în România

În 24 septembrie, platforma Dacia de la Mioveni a fost gazda a peste 13.000 de angajați, membri ai familiilor lor, voluntari, parteneri, autorităţi publice, presă şi echipe de organizare.

“Suntem cu toții aici pentru a ne cunoaște mai bine, pentru a ne bucura de această zi, dar și de rezultate. Cel mai recent și mai important este Noul Duster, prezentat vouă în premieră, în România. Toate echipele noastre contribuie la acest succes”, a spus Yves Caracatzanis, CEO al Dacia şi Grup Renault România, în discursul său de bun venit, care a marcat cel mai important moment al evenimentului: prezentarea noului Duster.

Acesta a fost prezentat şi cu ajutorul a 20 de copii ai angajaţilor Groupe Renault România, care au dat startul unei zile pline de surprize. Cel mai nou sosit în familia Dacia s-a aflat şi printre modelele incluse în zona de expoziţie auto, iar cei prezenţi la eveniment au putut vedea îndeaproape, atât în interior, cât şi ȋn exterior, evoluţia celui mai de succes model al gamei. Ȋn plus, tot zona de expoziţie a gamelor Dacia, Renault şi Nissan a propus o serie de experienţe inedite: quizz-uri prin care participanţii puteau să-şi demonstreze pasiunea pentru Dacia, ȋn cortul dedicat mărcii, jocuri Playstation şi multe premii, la cortul Nissan. Atracţiile standului Renault au fost monopostul de Formula 1 şi simulatorul auto pentru teste de agilitate. Tot aici, copiii au avut posibilitatea de a-şi construi propriul monopost, alături de echipa Formula 1 in schools.

O parte din modelele expuse s-au regăsit şi în zona de drive-test. Una dintre cele mai apreciate activităţi de la Renault Day, drive-testele au fost dimensionate în aşa fel încât aproape 700 de participanţi să aibă posibilitatea să conducă modele din gamele companiei. Echipa Duster 4×4 Everyone a fost şi ea prezentă, iar 350 de persoane au acceptat invitaţia de a fi copiloţi pe un traseu ce a pus în valoare abilităţile off-road ale modelului Duster.

Ca la fiecare ediţie, participanţii au fost invitaţi să intre ȋn culisele fabricării unui vehicul: o parte dintre departamentele Uzinei Vehicule Dacia şi Uzinei Mecanica şi Şasiuri Dacia au fost deschise, iar angajați din respectivele perimetre i-au însoţit pe cei dornici să afle mai multe despre activitatea de fabricaţie a vehiculelor sau motoarelor.

Standurile de prezentare a meseriilor Groupe Renault România au atras atenția participanţilor prin modalităţile creative prin care şi-au promovat activităţile şi felul în care contribuie zi de zi la materializarea principiilor Renault Way. Roboţi, simulări video de ultimă generaţie, concursuri, magie au fost câteva dintre caracteristicile uneia din cele mai vizitate zone ale evenimentului. Cei peste 3.000 de copii prezenţi la eveniment nu au avut timp să se plictisească: au putut asista la experimente de fizică şi chimie, au construit din piese modelabile şi Lego, au pictat și desenat. Micii pasionaţi de maşini au avut şi ocazia de a pilota karturi sau maşini teleghidate.

Buna desfăşurare a activităţilor Renault Day a fost asigurată de o echipă numeroasă de organizare, susţinută de peste 120 de voluntari, cărora li se adaugă reprezentanţii din standurile de meserii şi angajații care au oferit explicaţii în cadrul vizitelor de uzină.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share