Soluția de facturare și gestiune nr. 1 în România a investit 100.000 de euro în dezvoltarea aplicației Smart Bill POS și țintește peste 4.000 de magazine și unități ce emit bon fiscal.
Smart Bill POS aduce câteva noutăți pe piața softurilor destinate IMM-urilor din retail: funcționează offline, pentru a asigura viteza și emiterea bonului fiscal, și în același timp se poate conecta online la versiunile Cloud ale Smart Bill, are nevoie de un set minim de hardware, precum un laptop sau o tabletă cu Windows, și, în scurt timp, Android, ușurință în utilizare și învățare, și este parte din ecosistemul Smart Bill, ceea ce înseamnă că datele vor putea ajunge până în contabilitate, fără muncă manuală.
Analizele companiei indică o evoluție semnificativă a pieței micilor retaileri în direcția optimizării activității de vânzare, prin reducerea costurilor cu infrastructura și cu operarea manuală. „Tendința este ca afacerile să aibă mai multe puncte de vânzare, fizice, online, la evenimente sau chiar pe teren, de pe mobil. Paradigma curentă este de a investi mult în hardware care nu aduce valoare de business și care se depreciază repede, și în licențe software, pentru a dota un punct de vânzare. Ce faci dacă ai mai multe puncte și vrei să ai totul centralizat? Ce faci dacă vrei să încerci o linie nouă, fără o investiție semnificativă? O altă problemă însemnată a micilor afaceri este munca manuală cu actele și gestiunea stocurilor, care devine tot mai mult un lux ineficient, pe o piață a forței de muncă extrem de competitivă”, declară Mircea Căpăţînă, co-fondator & BizDev Manager.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Conform estimărilor, numărul caselor de marcat active în România este între 600.000 și 800.000, deci, la acest moment, aproximativ jumătate dintre casele vechi au fost înlocuite cu case de marcat noi. „Nu cred că vreun antreprenor s-a trezit spunând: astăzi vreau să-mi cumpăr o casă de marcat nouă. Acesta este motivul pentru care am decis să oferim o casă de marcat gratuită clienților Smart Bill POS. Practic, banii primiți de la client, pentru primii doi ani de abonament, îi aduc o casă de marcat. În acest fel, ajutăm IMM-urile să scape de o cheltuială pe care nu și-o doresc și este și o dovadă de încredere în propriul nostru produs că, după cei doi ani, clientul va rămâne alături de noi”, afirmă Radu Hasan, co-fondator & CEO.
Dezvoltat în 2007, de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan şi Mircea Căpăţînă, Smart Bill este cel mai utilizat și cel mai apreciat program de Gestiune și Facturare de pe piața din România, cu peste 70.000 de licențe și abonamente vândute persoanelor juridice din România. Se adresează unei plaje mari de clienți, de la PFA, companii mici și mijlocii, și până la multinaționale. Prin intermediul Smart Bill, se emit lunar peste două milioane de facturi și se facturează peste trei miliarde de euro anual.