SmartValue, echipa de dezvoltatori români care învârte “rotițele” mecanismului din spatele farmaciei online nr. 1 din Belgia

Creată în urmă cu 13 ani, Newpharma este astăzi cea mai importantă farmacie online din Belgia. Succesul său se datorează în mare măsură unei echipe de dezvoltatori PHP din România.

De peste un deceniu, echipa de programatori de la SmartValue România, parte din grupul de companii Newpharma, dezvoltă în Timișoara și, din acest an, în Cluj-Napoca, platforma Newpharma. A început de la stadiul de startup și a propulsat-o în rândul jucătorilor de e-Commerce de prim-plan în Europa.

Desemnat de șase ori “Best Belgian e-shop”, Newpharma este un business solid, care a atins, anul trecut, o cifră de afaceri de 145 de milioane de euro. Creat în 2008, ca o extensie a unei farmacii fizice, este primul site de produse farmaceutice din Belgia, care a comercializat pe internet medicamente fără prescripție medicală și produse de parafarmacie.

Peste 39.000 de produse și 1.700 de mărci pot fi găsite astăzi pe site-ul farmaciei online. Cei mai mulți clienți vin din Belgia, Franța și Luxemburg. Pentru produsele comandate din Belgia, livrarea se face în termen de 24 de ore pentru 90 la sută dintre comenzile plasate înainte de prânz.

Cine sunt oamenii care fac ca lucrurile să se întâmple

În acest moment, SmartValue are la Timișoara o echipă formată din peste 50 de oameni. Într-un domeniu în care concurența este acerbă, atragerea de specialiști de top și păstrarea oamenilor care fac deja parte din echipă nu este o misiune ușoară. Conducerea companiei are, însă, câteva atuuri care au transformat-o într-un angajator apreciat.

Laura Dragoș-Rădoi, HR Manager la SmartValue România, este convinsă că unul dintre ele este mediul de lucru – unul în care “what you see is what you get”. “Punem preț pe partea de transparență și de flexibilitate. Am încercat și ne străduim să-i convingem să gândească outside the box și să fim cât se poate de independenți, iar asta a atras lume către noi”.

Apoi, contează și că SmartValue este o companie care caută permanent să se plieze pe nevoile oamenilor săi. În opinia Laurei Dragoș-Rădoi, retenția angajaților gravitează în jurul a trei puncte: mediu de lucru/ colectiv, remunerație și tehnologie sau dezvoltare (din punct de vedere ierarhic sau tehnologic). “Noi avem o combinație din toate”, asigură HR Manager-ul SmartValue România.

“Întăriri” de la Cluj

De curând, SmartValue România și-a anunțat extinderea în Cluj, prin achiziționarea unei divizii din compania Greppy Systems, un jucător important în ingineria digitală.

Greppy Systems activează în ingineria digitală de peste zece ani și oferă expertiză în dezvoltarea software a proiectelor dintr-o arie largă de domenii, iar pentru aceasta folosește cele mai eficiente și scalabile tehnologii.

Cele două companii au început colaborarea în 2018 și au construit împreună, în Cluj-Napoca, o echipă dedicată site-ului Newphrama. Echipa Greppy dedicată acestui proiect se alătură celor peste 50 de dezvoltatori din Timișoara. Ținta fondatorilor: crearea unui nou centru de competență în Cluj.

“Porțile” SmartValue România sunt mereu deschise pentru profesioniștii pasionați, care vor să se implice în proiecte ambițioase. Posturile disponibile pot fi găsite aici.

Ce fel de oameni caută SmartValue

În momentul în care are în față un potențial viitor membru al echipei SmartValue, departamentul de recrutare al companiei ia în calcul mai multe aspecte, însă nu se abate de la câteva principii. “Abordarea noastră depinde mult și de contextul de angajare – dacă business-ul are o nevoie imediată sau dacă avem timp să-i pregătim din punct de vedere tehnic. Mult cântărește și partea umană, și ne uităm ca omul care vine la noi în organizație să fie compatibil cu colegii din echipă, să fie acel <liant> care face ca lucrurile să meargă înainte”, explică Laura Dragoș-Rădoi.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share