TEILOR aniversează 25 de ani prin lansarea brandului în Metaverse

Lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în Europa Centrală și de Est aniversează 25 de ani de activitate, moment  celebrat la Brand Minds, ediția 2023.

TEILOR și-a început povestea în urmă cu 25 de ani, pe strada cu același nume. Astăzi, este prezent în cinci țări: România, Bulgaria, Polonia, Ungaria și Cehia. Pentru cei 25 de ani de activitate, TEILOR, partener al Brand Minds, a pășit pe un nou teritoriu, Metaverse, printr-o colaborare cu Xclusiverse. Brandul a lansat și video-ul dedicat campaniei TEILOR25, în fața unei audiențe de peste 6.000 de persoane. Prezența a fost marcată și printr-un booth la care vizitatorii au admirat și au probat 25 de bijuterii emblematice din colecțiile brandului, o asociere cu momentul de referință.

“În industria luxury, 25 de ani semnifică doar începutul. TEILOR este un brand cu valori inspirate din rădăcini românești, pornit dintr-un vis care ne-a condus aici. Iată-ne, 25 de ani mai târziu, curajoși și perseverenți, pregătiți să depășim noi granițe și limite”, explică Florin Enache, fondatorul TEILOR.

Conceptul video-ului lansat la Brand Minds este o reverență în fața tinereții. Cadrele surprinse în campaniile internaționale ale ultimilor ani, prezența la Festivalul de Film de la Cannes și la Festivalul de Film de la Veneția reflectă ambiția și curajul brandului. Scenele cu Catrinel Marlon, ambasadoarea internațională a brandului, au fost completate de bijuterii spectaculoase, admirate și la standul amenajat la BRAND MINDS.

Prezența la Brand Minds a fost marcată și printr-un booth la care vizitatorii au admirat și au probat 25 de bijuterii emblematice din colecțiile TEILOR.

“Am oferit o reinterpretare acestor 25 de ani. Pentru brand și pentru echipă, ei se traduc în ambiție, vitalitate – mereu o renaștere. Ne păstrăm spiritul tânăr, cu experiență în industria luxury, cu energie pentru proiecte și evoluție. Anul acesta, la Brand Minds, ne-am îndreptat atenția către audiență cu un gând pentru viitor: un Keep young plin de emoție”, spune Iulia Novac, Head of Brand & Communications @ TEILOR.

Aniversarea celor 25 de ani aduce TEILOR în Metaverse, prin deschiderea unui magazin în universul virtual, creat cu partenerii de la Xclusiverse. Un spațiu în care fiecare persoană care își creează un cont poate explora și poate proba bijuteriile TEILOR, conectate cu website-ul TEILOR. Experiența de la Brand Minds a fost completată de un concurs. Câștigătorul a primit, în urma înscrierii în Metaverse, o brățară Tennis cu diamante.

Evoluția face parte din ADN-ul său, lucru demonstrat prin fiecare etapă parcursă de TEILOR. De la deschiderea primului magazin, la intrarea pe patru piețe internaționale și crearea unor colecții de bijuterii impresionante – fiecare pas i-a consolidat poziția. Odată cu aniversarea celor 25 de ani, brandul continuă și planurile de expansiune, iar până în 2024, se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente.

DESPRE TEILOR

Este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux, cu o tradiție de 25 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, deține 65 de magazine fizice și o prezență online puternică prin platformele sale de eCommerce: teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile TEILOR includ bijuterii cu diamante și pietre prețioase, cu un design adaptat dorințelor clienților și tendințelor internaționale.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share