Randstad, lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane, o numește pe Dagmara Chudzińska-Matysiak în funcția de Country Manager al Randstad România, de luna aceasta.
Această numire marchează o nouă etapă în evoluția sucursalei locale, orientată spre furnizarea de soluții de recrutare specializate, cu accent pe transformare digitală, adaptate contextului local și aliniate strategiei globale.
Dagmara Chudzińska-Matysiak aduce cu ea o experiență de peste două decenii la Randstad Polonia, unde și-a început parcursul profesional în 2001, într-un rol administrativ. În cei 24 de ani, responsabilitățile sale au crescut, iar rolurile manageriale deținute din 2005 i-au permis să acumuleze o expertiză solidă în dezvoltarea afacerilor, managementul clienților strategici, gestionarea bugetului și crearea de strategii regionale corelate cu prioritățile globale. Recent, ca director regional, a jucat un-rol cheie în consolidarea afacerii.
- Europa este regiunea cea mai expusă la inteligența artificială: AI ar putea afecta o treime din locurile de muncă
- Ursus Breweries va avea un nou director general, din iulie: Dan Timotin, un executiv cu 20 de ani de experiență în FMCG
- MAGNETICO revine la Pitești: liderii de HR descoperă strategiile din spatele unui brand de angajator de succes
„Randstad România intră într-o nouă etapă strategică. Vom pune accent pe expertiză avansată în industrii-cheie, acces echitabil la oportunități și inovație prin tehnologie. Acestea sunt soluțiile prin care îi ajutăm pe angajatori să depășească deficitul de talente și le oferim profesioniștilor cariere reziliente, pregătite pentru viitor. Astfel, contribuim la o economie românească mai agilă, mai incluzivă și mai competitivă”, declară Dagmara Chudzińska-Matysiak.
Licențiată în filologie olandeză, Dagmara Chudzińska-Matysiak a urmat programe executive la INSEAD Franța (Senior Executive Programme/ Program pentru lideri seniori) și London Business School (Leading Transformation in the Digital Age/ Leadership-ul transformării în era digitală).
Miza pe specializare și transformare digitală
Randstad România răspunde tendințelor pieței muncii, care înregistrează schimbări într-un ritm alert, prin trecerea de la un model de recrutare generalist, bazat pe cerere, către unul axat pe industrii specifice, cu soluții personalizate, bazate pe previziuni, ce oferă expertiză specializată și experiențe de recrutare eficiente și scalabile. Sub conducerea noului Country Manager, compania de servicii HR își propune cinci direcții strategice:
- Creștere prin specializare: Într-un context în care cererea pentru profesioniști calificați crește, Randstad România va prioritiza specializarea în toate domeniile – operațional, profesional, digital și enterprises. Potrivit cercetărilor realizate de companie, circa 60 la sută dintre angajatori întâmpină dificultăți în găsirea de talente posturi specializate, ceea ce evidențiază nevoia unei abordări personalizate în recrutare.
- Echitate și diversitate: Organizația își consolidează angajamentul față de oferirea de șanse egale și integrează principiile diversității și incluziunii în toate activitățile sale. Studiile Randstad arată că o cultură incluzivă crește performanța echipei cu până la 30 la sută.
- Furnizor de servicii HR digitale: 78 la sută dintre angajatorii din România consideră tehnologia un factor esențial care facilitează recrutarea, iar 55 la sută dintre organizațiile europene preferă parteneri care oferă soluții automatizate. Noua platformă globală Randstad Talent Platform va transforma modul în care companiile și candidații interacționează cu serviciile de HR. Acest ecosistem global va include comunități de talente și piețe virtuale. Va armoniza și automatiza procesele și, completat de alte canale de livrare a serviciilor, le va permite consultanților Randstad România să previzioneze nevoile de personal și să le ofere clienților acces rapid la talentele disponibile.
- Consultanți HR specializați: Datele Randstad România arată că 62 la sută dintre angajații români consideră oportunitățile de dezvoltare profesională un factor decisiv în alegerea locului de muncă. Cu trasee clare de evoluție, peste 75 la sută dintre consultanții Randstad urmează o carieră specializată într-un mediu antreprenorial performant.
- Agilitate organizațională: Furnizorul de servicii HR oferă instrumente pentru ca organizațiile să treacă de la o planificare reactivă a forței de muncă, la una proactivă – utilizând planificarea bazată pe scenarii, modele hibride și platforme de personal la cerere, pentru a anticipa schimbările de pe piața forței de muncă și a se adapta la ele.
DESPRE RANDSTAD
Cu sediul central în Olanda, este lider global în domeniul resurselor umane, cu misiunea de a deveni cea mai echitabilă și specializată companie de talente la nivel mondial. Prin cele patru specializări ale sale – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise -, operează pe 39 de piețe și are circa 40.000 de angajați. În 2024, a susținut peste 1,7 milioane de oameni să-și găsească un loc de muncă.
Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Deservește companii care caută un partener de HR cu perspective aprofundate asupra pieței, instrumente apreciate la nivel mondial și expertiză locală, pentru nevoile lor privind forța de muncă, de la recrutare la muncă temporară, mobilitate internațională, outsourcing, programe de dezvoltare, outplacement, consultanță. Are o echipă de peste 100 de profesioniști, o bază de date cu peste 100.000 de candidați validați și livrează anual peste 4.200 de angajări pentru mai mult de 450 de clienți.