Compania globală de jocuri pentru mobil și divertisment și centrul său R&D din București lansează o experiență distractivă și captivantă, filmată în biroul companiei din București, prin care invită candidații să experimenteze valorile și cultura organizațională definitorii pentru Playtika.
„Try before you apply” este o campanie care depășește zona videoclipurilor clasice și creează engagement și conținut printr-o experiență online interactivă, o abordare diferită de cea cu care este obișnuit publicul. Candidatul devine personajul principal al poveștii și are posibilitatea de a alege modul în care se desfășoară narațiunea.
„Playtika este a play-first entertainment company. Jocul și joaca se află în centrul modului în care gândim, ne comportăm, luăm decizii și, în cele din urmă, reprezintă ceea ce ne face să avem succes și să ne remarcăm. Prin această campanie, susținem promisiunea brandului nostru: to entertain the world through Inifinite Ways to Play. Campania are la bază o experiență semi-interactivă, gamificată, construită pe patru niveluri. Fiecare nivel corespunde uneia dintre valorile noastre: Dare to challenge, Run with the pack, Make it count, Cut to the Chase. Este, de fapt, o provocare pe care o lansăm, prin care potenţialii candidaţi au ocazia de a experimenta o zi de lucru în compania Playtika”, declară Amram Guttman, VP R&D Playtika.
Concept creativ
Conceptul creativ a fost dezvoltat pornind de la faptul că în IT, eficiența și caracterul practic sunt două dintre cele mai apreciate caracteristici. Cum în zilele noastre, totul poate fi testat înainte de a lua o decizie, de ce să nu poți testa și un job, ca să vezi dacă e potrivit pentru tine? Această campanie, în loc să le spună potențialilor candidați ce înseamnă Playtika, îi introduce în poveste, prin joc.
Provocarea este lansată de Ionuț Rusu, ambasador Playtika și ghid virtual din clipul interactiv al campaniei. „Colaborarea cu Ionuț a venit natural, nu doar pentru că este un artist talentat, ci și pentru că activând tot în industria divertismentului, avem în comun aceleași valori și stil. Colaborarea cu el aduce o infuzie de umor și conferă memorabilitate campanie”, explică Andreea Caraman, Marketing & Communication Manager Playtika.

DESPRE PLAYTIKA
Este lider al industriei jocurilor pentru mobil, cu peste 35 de milioane de utilizatori activi pe lună și un portofoliu bogat de jocuri. Fondată în 2010, a fost printre primele companii care au oferit jocuri cu acces gratuit pe rețele sociale și, la scurt timp, pe platformele mobile. Cu sediul central în Herzliya, Israel, are 20 de birouri, în Tel Aviv, Londra, Berlin, Viena, Helsinki, Montreal, Chicago, Las Vegas, Santa Monica, Newport Beach, Sydney, Kiev, București, Minsk, Dnepr, Vinița, Lausanne și Varșovia.