Am discutat de nenumărate ori despre piața muncii, beneficii, așteptări, ce își doresc angajații, ce oferă angajatorii, ce spun studiile și care sunt tendințele și viitorul muncii. Dar, mai ales, am dezbătut subiecte legate de wellbeing, echilibrul între viața profesională și cea de familie, ca să ajungem mereu la aceeași concluzii.
Ne dorim… timp. Să avem timp pentru familie, hobby-uri, prieteni și ce contează cu adevărat pentru fiecare dintre noi. Pentru angajații care jonglează zilnic între job, familie și responsabilități personale, fiecare minut câștigat contează enorm.
Peste 140 de companii au înțeles valoarea timpului și au ales să simplifice viața angajaților lor, transformând cumpărăturile într-o experiență rapidă și lipsită de griji. Cum? Oferindu-le angajaților livrarea redusă a cumpărăturilor prin Bringo. De ce? Pentru că atunci când oferi timp, oferi o calitate mai bună a vieții. Cât câștigă angajații? 720 de lei pe an economisiți și… 4.320 de minute în plus, să te bucuri de viață.
Despre timp, viață, cumpărături și acest beneficiu unic am stat de vorbă cu Monica Arapalea, Head of Marketing and Sales, Bringo Romania.
Cred că toată lumea a auzit de Bringo, dar ca să începem cu începutul, povestește-ne puțin despre Bringo.
MONICA ARAPALEA: Într-adevăr, după cum probabil se știe, Bringo este o aplicație de cumpărături online care oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 180 de magazine partenere și acoperă o gamă largă de categorii, de la alimente proaspete la echipamente sportive și cărți.
Oferim opțiuni flexibile de livrare: rapidă, planificată în aceeași zi sau prin serviciul Click&Collect. În urmă cu un an, am lansat Bringo Mall, un serviciu inovator pe piața e-commerce și e-grocery din România, ce permite clienților să plaseze o singură comandă cu produse din mai multe magazine, achitând o singură taxă de livrare.
Un avantaj distinctiv al Bringo este serviciul de personal shopper – un cumpărător dedicat selectează produsele conform preferințelor clientului și oferă alternative în timp real pentru produsele indisponibile. Bringo este disponibil în peste 37 de orașe din România.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
Aveți colaborări speciale cu anumite lanțuri de retail sau magazine locale?
Colaborăm cu lanțuri de retail precum Carrefour, Auchan și Penny, dar și cu retaileri locali, ca Paco Supermarket, Plai Cash & Carry și Diana Supermarket. În plus, clienții pot comanda din diverse tipuri de magazine, inclusiv Animax, Help Net, Floria, English Home, Mathaus, Mobexpert, Cărturești, Marionnaud, Douglas și multe altele, acoperind 18 verticale. După cum spuneam, prin serviciul Bringo Mall, clienții pot plasa o singură comandă din mai multe magazine, plătind o singură taxă de livrare, ceea ce simplifică și eficientizează procesul de cumpărături.
Cine sunt cei care apelează cel mai des la acest serviciu?
Utilizatorii noștri sunt, în general, persoane cu un program încărcat, care doresc să economisească timp pentru activități mai importante. Majoritatea sunt femei (70 la sută). Multe dintre ele sunt mame cu copii până în zece ani. Comanda medie este de circa 300 de lei, iar clienții utilizează aplicația, mai ales, pentru cumpărături săptămânale.
Considerați că livrarea gratuită ori redusă ar stimula creșterea comenzilor sau frecvența cu care utilizatorii folosesc serviciul?
Da, observăm că promoțiile de livrare gratuită sunt printre cele mai căutate și utilizate pe platforma noastră. Ele joacă un rol important în decizia de a plasa o comandă și contribuie la creșterea frecvenței comenzilor. De aceea, ne străduim să oferim cât mai multe astfel de promoții, inclusiv prin parteneriate cu diverse companii.
Livrarea gratuită oferită angajaților este un beneficiu care nu am mai auzit până acum – ceva unic. Cum colaborați cu angajatorii pentru a integra livrarea gratuită ca beneficiu pentru echipele lor?
Procesul este simplu. Angajații primesc un voucher dedicat, ce poate fi utilizat pentru comenzi de peste 300 de lei în Bringo, și beneficiază de o taxă de livrare redusă la 4,99 lei – o reducere de 75 la sută față de taxa standard. Ca să utilizeze voucherul, angajații adaugă produsele dorite în coș și introduc codul de livrare redusă în secțiunea dedicată înainte să plaseze comanda. Companiile nu fac un efort financiar, fiindcă nu trebuie să plătească nimic. Doar să vrea să ofere angajaților acest beneficiu în mod organizat.
Ce inițiative aveți pentru a face acest beneficiu cât mai accesibil angajaților?
Până în prezent, peste 140 de companii au integrat acest beneficiu pentru angajații lor. Suntem deschiși să colaborăm cu companii din toate orașele în care Bringo este disponibil, indiferent de dimensiunea lor. Scopul nostru este să facem acest beneficiu accesibil unui număr cât mai mare de angajați și să contribuim astfel la îmbunătățirea echilibrului dintre viața profesională și cea personală.
Timpul o să fie mereu insuficient, orice am face, știu, dar alegerea de a-l valorifica pentru lucrurile care contează cu adevărat poate face diferența. Iar beneficiile care pun accent pe economisirea timpului arată grija față de angajații lor. Atunci când investești în timp, investești în oameni. Până la urmă, o viață echilibrată și liniștită aduce cele mai bune rezultate, atât în plan personal, cât și profesional.