Johan Gabriels a fost promovat în funcția de Managing Director pe Europa de Est și va coordona, de la sediul din București, birourile Ebury din România, Bulgaria, Cehia și Polonia. Va avea în subordine peste 100 de angajați.
Johan Gabriels are peste zece ani de experiență pe piața românească de banking. Sub conducerea sa, Ebury România a înregistrat unele dintre cele mai bune rezultate la nivelul rețelei, în doi ani de activitate: creșteri de peste 400 la sută ale veniturilor în anul fiscal curent, peste 800 de clienți (corporații și IMM-uri) și o echipă formată din 25 de consultanți. Aceste performanțe au plasat biroul din București în top 10 piețe Ebury la nivel global.
“Țările din Europa de Est au fost printre piețele noastre cu cea mai rapidă creștere în ultimul an. Crearea, în Ebury, a unui segment dedicat Europei de Est, accentuează încrederea companiei în viitorul regiunii și în creșterea economică susținută a acesteia. Lumea se schimbă foarte repede și asistăm, cu toții, la vremuri fără precedent. Cei mai rapizi îi vor depăși pe cei înceți și cred că, având în vedere cultura noastră agilă și antreprenorială, Ebury se situează foarte bine pentru viitor, spre beneficiul clienților noștri”, declară Johan Gabriels.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
Ebury, al cărui acționar majoritar este Banco Santander, este una dintre companiile fintech cu cea mai rapidă creștere din Europa, specializată în strategii de tranzacționare forex, managementul riscului valutar, plăți internaționale și finanțarea comerțului pentru corporații locale și IMM-uri. Are 25 de birouri în lume și peste 44.000 IMM-uri și clienți corporativi. Numai anul trecut, a adăugat peste 12.000 de clienți internaționali și intenționează să-și mențină trendul de creștere în anii următori.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
În contextul coronacrizei, compania și-a continuat activitatea și s-a bazat pe o rezervă de lichiditate solidă și pe niveluri de numerar și de capital foarte bune. Cei peste 1.000 de angajați au posibilitatea de a-și desfășura munca de la domiciliu, datorită sistemului iCloud implementat la nivelul companiei. Pentru a răspunde dificultăților cu care companiile se confruntă în această perioadă, ca urmare a întreruperii lanțurilor de aprovizionare și distribuție, Ebury a lansat un serviciu special de client matching, prin care poate pune în contact clienți și furnizori de pe întreg globul, pentru a genera noi oportunități de afaceri.