Ursus Breweries își completează echipa executivă cu doi noi vicepreședinți pentru echipele de marketing și vânzări

Iulia Andreșoiu, vicepreședinte Marketing, și Gabriela Crețu, vicepreședinte Vânzări, vor face parte din board-ul celui mai mare producător de bere din România.

Iulia Andreșoiu (foto, dreapta) s-a alăturat echipei Ursus Breweries din 1 aprilie, ca vicepreședinte de Marketing. Va fi responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing a companiei și de modul în care aceasta este transpusă pe piață. Aduce cu sine o experiența vastă, de peste 20 de ani, în marketing și în industria bunurilor de larg consum. Și-a început cariera în Unilever, în 1998, a evoluat repede spre rolul de Marketing Manager pe diverse categorii de produse alimentare, iar apoi a preluat poziția de Brand Development Director pentru categoria Savory în Europa Centrală și de Est.

Între 2006 și 2008, a fost Executive Director pe divizia de ziare de referință și reviste de business la Ringier România, iar apoi Marketing Director Danone Baby Food România. Cel mai recent rol, înainte de a se alătura echipei Ursus Breweries, a fost acela de Marketing Director Regional pentru Intersnack în Europa Centrală și de Est.

Tot din 1 aprilie, Gabriela Crețu (foto, stânga) a preluat rolul de vicepreședinte de Vânzări. Are o experiență de peste 23 de ani în echipa Ursus Breweries, în funcțiunile Marketing și Vânzări. De-a lungul timpului, Gabriela a demonstrat abilități de leadership și o bună înțelegere a consumatorilor, clienților și a tendințelor de piață.

În 2005, în rolul de Senior OFF Channel Manager, a pus bazele standardelor de execuție în OFF Premise. Apoi, ca Sales Development Director, a contribuit la dezvoltarea competențelor din departamentul vânzări și a construit programe valoroase de leadership pentru această echipă. Ulterior, a devenit Global Brands Director, rol din care a susținut agenda de premiumizare a companiei și a gestionat branduri puternice, precum Peroni Nastro Azzurro sau Grolsch. A revenit apoi în echipa de vânzări, ca Trade Marketing Director, și a construit o echipă cu rezultate excelente, premiată de numeroase ori la evenimentele B2B. Cel mai recent rol a fost cel de Head of Strategy, Business Development & Insights, rol din care a contribuit semnificativ la procesul de planificare strategică a companiei.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul său sunt Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. Deține trei fabrici de bere, în Brașov, Buzău și Timișoara, și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Din 2017, face parte din Asahi Europe & International. 

Articolul anterior

Saint-Gobain investește 45 de milioane de euro într-o nouă linie de producție, în România

Articolul următor

Continental cumpără o nouă clădire în Timișoara, pentru a-și extinde capacitatea de producție

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share