Vlad Vaida lansează o campanie anti-bullying în social media

Vlogger-ul Vlad Vaida, urmărit de 1,2 milioane de români pe TikTok, a lansat o amplă campanie anti-bullying în social media.

Sub numele “Stop Bullying”, campania, care va fi lansată și pe Instagram și YouTube, își propune să atragă atenția asupra unui fenomen ce ia amploare, mai ales în rândul adolescenților. În următoarea fază.

Vlad Vaida și-a invitat membrii comunității de pe Tik-Tok să-i trimită video-uri în care să povestească dacă și cum au fost victime ale bullying-ului. În doar trei zile, a primit sute de mesaje pe care le-a postat, sub protecția anonimatului, pe contul său. Clipurile au strâns peste cinci milioane de vizualizări în câteva ore. Fiecare dintre cei care și-au povestit experiența va avea parte și de sfatul de specialitate al unui psiholog.

Un alt obiectiv al campaniei este ca un număr cât mai mare de oameni să înțeleagă nivelul crescut al bullying-ului în România. “Fenomenul e prezent peste tot: la școală, pe internet, chiar și la locul de muncă. Vreau ca oamenii, mici și mari, să înțeleagă faptul că fenomenul nu trebuie ascuns sub preș. Trebuie încurajați să vorbească despre ce li se întâmplă, pentru a putea spune stop”, spune Vlad Vaida.

Vlad a decis să fie ambasador al acestei cauze după ce el însuși a fost victimă a bullying-ului. Potrivit unui studiu Salvați Copiii, unu din patru copii din școlile din România este victimă a bullying-ului, în mod repetat. 

Articolul anterior

20 de ani de Bitdefender: Cum s-a transformat o mică afacere de familie într-unul dintre liderii securității cibernetice din lume

Articolul următor

Școli sărace, potențial mare: cât costă, de fapt, lipsa de investiții în educație, în România

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share