Zitec și-a mărit echipa, de la începutul pandemiei, și continuă să facă recrutări

Lider pe piața de IT & digital marketing din România, Zitec raportează pentru primele șase luni din 2020 creșteri ale veniturilor de peste 50 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut.

Zitec a înregistrat o creștere de 18 la sută a numărului de angajați, raportat la finalul anului trecut, și a ajuns la peste 180 de specialiști în București, Brașov și alte orașe, mai ales că oferă posibilitatea de a lucra de la distanță.

Prin mutarea proceselor de recrutare și onboarding online, Zitec a atras în echipă, de la începutul pandemiei, peste 30 de oameni noi pe roluri de specialiști în dezvoltare software, testare, web design, management de proiect, customer support, marketing digital, vânzări și dezvoltare organizațională. Până la sfârșitul anului, urmărește extinderea echipei cu specialiști pentru roluri precum PHP Software Engineer, Lead Software Engineer, Lead Frontend Engineer, Lead QA Engineer, Security Software Developer, DevOps Engineer, Magento Developer sau Digital Marketing Specialist.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Folosind produsul propriu, Mirro.io, echipa Zitec este susținută în perioada distanțării sociale și are toate condițiile pentru a lucra eficient de acasă: membrii echipei au rămas conectați cu ușurință unii cu ceilalți, aliniați la obiectivele companiei, cu vizibilitate pe rezultatele colegilor, și au oferit și primit feedback în timp real.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Și în acest an, echipa Zitec a continuat dezvoltarea aplicației. Soluția a fost completată cu rapoarte și grafice ce oferă informații despre distribuția echipei pe diverse criterii, distribuția concediilor și salariilor, ceea ce ajută companiile să aibă o privire de ansamblu și să analizeze obiectiv datele legate de administrarea de personal. Investiția a continuat și în zona de onboarding a noilor clienți. Durata de la achiziție până la utilizare a fost redusă la câteva ore, față de o durată de săptămâni sau chiar luni, cum este cazul unor aplicații similare.  

De la începutul anului, numărul de utilizatori Mirro.io a înregistrat o creștere de 300 la sută. Aplicația este utilizată de companii românești și străine precum FreeNow, 7card, Netopia Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks. În primul semestru, Mirro a intrat și pe piețe noi, ca Ecuador, Paraguay, Brazilia, Portugalia, Franța, Germania, Slovacia, Estonia, Israel sau Noua Zeelandă. 

Activitatea accelerată a ultimelor luni a avut ca rezultat o creștere de peste 1,5 milioane de euro a veniturilor față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru a doua parte a anului, conducerea companiei se așteaptă la continuarea tendinței de creștere, susținută de proiectele aflate în derulare, și își propune să atingă o cifră de afaceri de zece milioane de euro.

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, precum și servicii de digital marketing.

Articolul anterior

Tiberiu Soare, noul dirijor principal al Orchestrei Filarmonicii Sibiu

Articolul următor

Partea plină a paharului: O treime dintre salariații din mediul urban au simțit că angajatorul s-a apropiat de ei în perioada pandemiei

Articole din aceeași categorie
Total
10
Share