Tellur, brandul de accesorii lansat în 2016 de ABN Systems, unul dintre cei mai mari distribuitori de accesorii telecom şi entertainment, precum şi produse pentru activităţi de call-center din România, şi-a dublat ponderea în cifra de afaceri a companiei, în prima jumătate a anului, față de aceeaşi perioadă din 2016.
Singurul brand 100 la sută românesc de pe piaţa de accesorii telecom şi entertainment, prezent în afara României, are în portofoliu peste 1.000 de produse, grupate în principalele categorii: huse şi carcase de telefoane, protecţii din sticlă pentru telefoane, cabluri, baterii externe, cabluri de date, sisteme hands free, carduri de memorie, căşti și boxe Bluetooth, cabluri de date, suporturi pentru maşină, selfie-stick, încărcătoare.
“Tellur este declaraţia noastră de creativitate pe o piaţă ce se caracterizează prin anonimitate. Avem produse la o calitate ireproşabilă, concepute în funcție de exigenţele consumatorilor români şi cu care am început deja să defilăm, dacă se poate spune astfel, în Europa, cu succes. Brandul Tellur este prezent deja, prin parteneri de retail, în 11 ţări din Europa şi în Africa de Sud”, spune Bogdan Nedelea, fondatorul şi directorul general al companiei.
ABN Systems a fost fondat în 2002 şi în primii ani s-a dezvoltat ca distribuitor de echipamente telecom şi soluţii de comunicare mobilă, cu creşteri puternice pe segmentul produselor de business, precum căşti wireless office, căşti de call-center şi echipamente telecom, iar ulterior s-a extins în zona de consumer, cu kituri hands free, accesorii telecom şi produse de entertainment.
În 2016, ABN Systems a dus brandul Tellur în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Spania, Polonia, Grecia, Ucraina, Moldova, Albania, Croaţia şi Africa de Sud, prin parteneri locali. Anul acesta, extinderea continuă cu Ungaria, Slovacia, Austria, Elveţia şi o ţară scandinavă. “Tellur este un brand inovator, cu produse deosebite şi în trend, cu un design tot mai apreciat şi la noi, şi pe pieţele unde suntem deja prezenţi. Este brandul cu care ne dorim ca oricine să poată spune cu mândrie că este un brand românesc. Ne dorim ca în cinci ani Tellur să ajungă în top 5 branduri de accesorii telecom din Europa”, spune George Barbu, director comercial ABN Systems.
Printre produsele vedetă ale brandului Tellur, ce-i vor susține dezvoltarea în perioada următoare, se numără căștile Morpheus Zeal, încărcătoarele certificate Qualcomm 3.0, bateriile externe 3 în 1 și husele de piele și carcasele premium. De altfel, în următoarele luni, vor fi disponibile noi produse inovatoare la nivel de design și funcționalitate, precum cabluri de date îmbrăcate în piele sau cu fir de Kevlar în interior.